158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Początki С++ Przepis 1-1. Znajdowanie edytora tekstu Przepis 1-2. Instalowanie Clang w Ubuntu Przepis 1-3. Instalowanie Clang w Windows Przepis 1-4. Instalowanie Clang w OS X Przepis 1-5. Kompilowanie pierwszego programu С++ Przepis 1-6. Debugowanie programów С++ przy użyciu GDB w środowisku Cygwin lub Linux Przepis 1-7. Debugowanie programów С++ w OSX Przepis 1-8. Przełączanie trybów kompilacji С++ Przepis 1-9. Budowanie z użyciem biblioteki Boost Przepis 1-10. Instalowanie Microsoft Visual Studio Rozdział 2. Nowoczesny С++ 25 Przepis 2-1. Inicjowanie zmiennych Przepis 2-2. Inicjowanie obiektów przy użyciu list inicjalizacyjnych Przepis 2-3. Używanie dedukowania typu 2-4. Używanie auto w funkcjach Przepis 2-5. Używanie stałych czasu kompilacji Przepis 2-6. Używanie wyrażeń lambda Przepis 2-7. Praca z czasem Przepis 2-8. Istota referencji poprzez l-wartość i r-wartość Przepis 2-9. Używanie zarządzanych wskaźników Rozdział 3. Praca z tekstem Przepis 3-1. Reprezentowanie ciągów przy użyciu literałów Przepis 3-2. Lokalizowanie tekstu widocznego dla użytkownika Przepis 3-3. Wczytywanie ciągów znaków z pliku Przepis 3-4. Wczytywanie danych z pliku XML Przepis 3-5. Wstawianie danych czasu wykonania do ciągów Rozdział 4. Praca z liczbami 113 Przepis 4-1. Korzystanie z typów całkowitoliczbowych w С++ Przepis 4-2. Podejmowanie decyzji za pomocą operatorów relacji Przepis 4-3. Łączenie decyzji za pomocą operatorów logicznych Przepis 4-4. Posługiwanie się wartościami szesnastkowymi Przepis 4-5. Manipulowanie bitami przy użyciu operatorów binarnych Przepis 4-6. „Spaceship", czyli trójdrożny operator porównania Rozdział 5. Klasy 145 Przepis 5-1. Definiowanie klasy Przepis 5-2. Dodawanie danych do klasy Przepis 5-3. Dodawanie metod Przepis 5-4. Korzystanie z modyfikatorów dostępu Przepis 5-5. Inicjalizowanie zmiennych członkowskich klasy Przepis 5-6. Czyszczenie klas Przepis 5-7. Kopiowanie klas Przepis 5-8. Optymalizowanie kodu przy użyciu semantyki przenoszenia Przepis 5-9. Implementowanie funkcji wirtualnych Rozdział 6. Dziedziczenie Przepis 6-1. Dziedziczenie z klasy Przepis 6-2. Kontrolowanie dostępu do członkowskich zmiennych i metod w klasach potomnych Przepis 6-3. Ukrywanie metod w klasach potomnych Przepis 6-4. Używanie polimorficznych klas bazowych Przepis 6-5. Powstrzymywanie przesłaniania metod Przepis 6-6. Tworzenie interfejsów Przepis 6-7. Dziedziczenie wielokrotne Rozdział 7. Kontenery STL Przepis 7-1. Przechowywanie ustalonej liczby obiektów Przepis 7-2. Przechowywanie rosnącej liczby obiektów Przepis 7-3. Przechowywanie zbioru elementów, które są stale Modyfikowane Przepis 7-4. Przechowywanie posortowanych obiektów w kontenerze umożliwiającym szybkie wyszukiwanie Przepis 7-5. Przechowywanie nieuporządkowanych elementów w kontenerze zapewniającym bardzo szybkie wyszukiwanie Przepis 7-6. Używanie desygnowanej inicjalizacji w C++20 Rozdział 8. Algorytmy STL Przepis 8-1. Używanie iteratora do definiowania sekwencji wewnątrz Kontenera Przepis 8-2. Wywoływanie funkcji dla każdego elementu kontenera Przepis 8-3. Wyszukiwanie maksymalnej i minimalnej wartości w kontenerze Przepis 8-4. Zliczanie wystąpień wartości w sekwencji Przepis 8-5. Wyszukiwanie wartości w sekwencji Przepis 8-6. Sortowanie elementów w sekwencji Przepis 8-7. Wyszukiwanie wartości w zbiorze Rozdział 9. Szablony 275 Przepis 9-1. Tworzenie szablonu funkcji 9-2. Częściowe konkretyzowanie szablonu Przepis 9-3. Tworzenie szablonów klas Przepis 9-4. Tworzenie singletonów Przepis 9-5. Obliczanie wartości podczas kompilacji Przepis 9-6. Koncepty w C++20 Rozdział 10. Pamięć Przepis 10-1. Używanie pamięci statycznej Przepis 10-2. Używanie pamięci stosu Przepis 10-3. Używanie pamięci sterty Przepis 10-4. Używanie automatycznej pamięci współdzielonej Przepis 10-5. Tworzenie obiektów dynamicznych pojedynczego Wystąpienia Przepis 10-6. Tworzenie inteligentnych wskaźników Przepis 10-7. Debugowanie problemów pamięciowych poprzez przeciążanie metod new i delete Przepis 10-8. Obliczanie wpływu zmian kodu na wydajność Przepis 10-9. Poznawanie wpływu wyboru rodzaju pamięci na wydajność Przepis 10-10. Redukowanie pofragmentowania pamięci Rozdział 11.Współbieżność Przepis 11-1. Używanie wątków do wykonywania równoległych zadań Przepis 11-2. Tworzenie zmiennych o zakresie wątku Przepis 11-3. Uzyskiwanie dostępu do współdzielonych obiektów przy użyciu wzajemnego wykluczania Przepis 11-4. Tworzenie wątków oczekujących na zdarzenia Przepis 11-5. Pobieranie wyników z wątku Przepis 11-6. Synchronizowanie kolejkowanych komunikatów pomiędzy wątkami Rozdział 12. Praca z siecią Przepis 12-1. Tworzenie aplikacji Berkeley Sockets w OSX Przepis 12-2. Tworzenie aplikacji Berkeley Sockets w Eclipse na Ubuntu Przepis 12-3. Tworzenie w Visual Studio aplikacji Winsock 2 dla systemu Windows Przepis 12-4. Tworzenie połączenia gniazd pomiędzy dwoma programami Przepis 12-5. Tworzenie protokołu sieciowego dla łączności pomiędzy dwoma programami Rozdział 13.Skryptowanie 493 Przepis 13-1. Uruchamianie poleceń Lua w Visual Studio С++ Przepis 13-2. Tworzenie projektu biblioteki Lua w Eclipse Przepis 13-3. Tworzenie projektu Lua w Xcode Przepis 13-4. Posługiwanie się językiem programowania Lua Przepis 13-5. Calling Lua Functions from С++ Przepis 13-6. Wywoływanie funkcji języka С z poziomu Lua Przepis 13-7. Tworzenie asynchronicznych funkcji Lua Rozdział 14. Programowanie grafiki 3D Przepis 14-1. Wprowadzenie do GLFW Przepis 14-2. Renderowanie trójkąta Przepis 14-3. Tworzenie teksturowanego czworokąta Przepis 14-4. Ładowanie geometrii z pliku Przepis 14-5. Korzystanie z modułów C++20
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 199
Status dostępności:
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150535 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności