158660
Książka
W koszyku
Influencer marketing w dobie nowych mediów / Kinga Stopczyńska. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów Społeczeństwo informacyjne Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego Potencjał społeczeństwa informacyjnego Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego Milenialsi – Hashtag Generation Pokolenie XD Pokolenie Z Nowe media Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0 Social media – analiza pojęcia Social media – przegląd narzędzi Media społecznościowe w ujęciu statystycznym Media społecznościowe w Polsce Portale społecznościowe Analiza wybranych portali społecznościowych Facebook Instagram TikTok Influencer marketing w dobie nowych mediów Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta Social media marketing Klient w dobie nowych mediów Zjawisko ślepoty bannerowej Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów Storytelling, czyli budowanie więzi historią Influencer marketing Historia influencer marketingu Istota influencer marketingu Charakterystyka pojęcia influencer Typologia influencerów Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji 1. Case study – silver influencer marketing na polskim rynku Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu Fake influencers Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania Uzasadnienie wyboru metody badawczej Dobór do próby badawczej Analiza wyników badania Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów Analiza współpracy influencerów z markami Analiza działań marek w obrębie Instagrama Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 60 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6321 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 213-226.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności