156665
No cover
Book
In basket
(Marketing)
Rozwój marketingu nowych technologii i produktów B+R Zarządzanie efektami działalności B+R Rozwój marketingu w sektorze B+R Typy i rozwój nowych technologii i produktów B+R Wiedza jako podstawowe źródło nowych technologii Strategie i modele rozwoju nowych technologii i produktów B+R, dyfuzja innowacji Strategie pchania – push, i ciągnienia – pull Wybrane modele transferu wiedzy, komercjalizacja technologii i dyfuzja innowacji Niepewność otoczenia marketingowego nowych technologii i produktów B+R Instrumenty marketingu mix Prototyp Produkt – technologia Cena i czynniki wpływające na decyzje cenowe Promocja i selektywne budowanie przekazu informacyjnego Dystrybucja, miejsce, kanały dystrybucyjne Ludzie – kluczowy personel w procesie rozwoju nowych technologii Procesy wdrożeniowe nowych technologii i produktów B+R Koncepcje oceny dostępności rynku i wsparcia rozwoju nowych technologii i produktów B+R Ocena gotowości technologicznej Metodologie oceny potencjału i dostępności rynku Koncepcje marketingowe wprowadzania nowej technologii na rynek Modele wprowadzenia technologii i produktów B+R Licencjonowanie Nowe przedsiębiorstwo. Konsorcjum badawczo-wdrożeniowe
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 59 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6322 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 147-153.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności