158660
Book
In basket
Michał Moneta Content marketing Customer journey Growth hacker marketing. Insight klienta Lean Startup Marketing lateralny Marketing automation Performance marketing Propozycja wartości Real time marketing Strategia błękitnego oceanu Agata Matuszewska Kubicz Crowdsourcing Employer branding Marketing wartości Marketing wewnętrzny Ucząca się organizacja Zarządzanie międzypokoleniowe Zwinna organizacja Agata Mardosz Grabowska Design thinking Ekonomia współdzielenia Marketing partnerski (marketing relacji) Marketing sensoryczny Współtworzenie wartości i otwarta innowacja Zarządzanie doświadczeniami klientów Magdalena Kalińska Kula Badania etnograficzne Grywalizacja Neuromarketing Omnichannel Dominika Kaczorowska Spychalska Blockchain Influencer marketing Internet Rzeczy Rzeczywistość rozszerzona i rzeczywistość wirtualna
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 62 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6323 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 375-402 i bibliografie przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności