158660
Książka
W koszyku
Michał Moneta Content marketing Customer journey Growth hacker marketing. Insight klienta Lean Startup Marketing lateralny Marketing automation Performance marketing Propozycja wartości Real time marketing Strategia błękitnego oceanu Agata Matuszewska Kubicz Crowdsourcing Employer branding Marketing wartości Marketing wewnętrzny Ucząca się organizacja Zarządzanie międzypokoleniowe Zwinna organizacja Agata Mardosz Grabowska Design thinking Ekonomia współdzielenia Marketing partnerski (marketing relacji) Marketing sensoryczny Współtworzenie wartości i otwarta innowacja Zarządzanie doświadczeniami klientów Magdalena Kalińska Kula Badania etnograficzne Grywalizacja Neuromarketing Omnichannel Dominika Kaczorowska Spychalska Blockchain Influencer marketing Internet Rzeczy Rzeczywistość rozszerzona i rzeczywistość wirtualna
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 62 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6323 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 375-402 i bibliografie przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności