158660
Book
In basket
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
CZYM JEST BADANIE RYNKU? WSTĘP DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO II.Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi Katarzyna Archanowicz-Kudelska III.Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bągard, Michał Dubrawski IV Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski VI.Zarządzanie wynikami badań w organizacji TomaszJędrkiewicz, Adam Polasz VII.Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska METODY BADAWCZE VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka IX. Badania jakościowe - klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka X.Badania eksploracyjne Paweł Pawiński XI.Podejście etnograficzne w badaniach rynku Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka XII.Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych Krzysztof Polak XIII.Badania neuromarketingowe Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska XIV.Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina XV Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka XVI.Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk XVII.Badanie narracyjne Jacek Wasilewski XVIII.Potrzeby i insighty Michał Kociankowski XIX.Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski XX.Badania konceptów i innowacji Anna Gorączka, Michał Protasiuk XXI.Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska XXII.Badania sensoryczne produktów Mateusz Kosmala XXIII.Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska XXIV Badania satysfakcji konsumentów . Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński XXV Badania skuteczności komunikacji reklamowej Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk XXVI.Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka XXVII.Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk XXVIII.Badania w projektowaniu doświadczeń Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik XXIX.Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski XXX.Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski XXXI.Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 150635 N (1 egz.)
Notes:
General note
Druk dwuszpaltowy.
Bibliography, etc. note
Bibliografie przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności