156720
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konceptualizacja i zdefiniowanie podstaw teoretycznych Teoretyczne aspekty wpływu t-shirtu na kulturę Moda jako kategoria naukowa Trend kulturowy Wizerunek - pojęcie, typy, rodzaje Kultura masowa jako przedmiot badań kulturoznawczych Konsumpcjonizm jako zjawisko społeczne Popkultura jako kategoria naukowa. Odzież jako przedmiot badań kulturoznawców . Historia i rola t-shirtu Historia t-shirtu. Absolutnie schowany, czyli t-shirt jako element bielizny na przełomie XIX i XX wieku. Od wojska do filmu Początki flirtu z popkulturą - od rewolucji lat sześćdziesiątych do Brit-ney Spears Współczesna rola t- shirtu . Koszulki w modzie masowej Interpretacja znanych projektantów Streetwear Kulturotwórcza rola koszulki Konsumpcjonizm i etyczna strona produkcji ubrań Wpływ reklamy na wybory konsumenckie w branży odzieżowej Produkcja i iogistyka branży odzieżowej T-shirt jako manifest osobowości, myśli i poglądów . Celebryci, influencerzy, trandestterzy. Liderzy opinii jako czynnik opiniotwórczy . Sposoby ekspozycji własnego „ja" za pomocą odzieży Polskie firmy produkujące t-shirty Społeczny real-time marketing w branży producentów t-shirtów na przykładzie pandemii COVID-19 T-shirt w opinii jego użytkowników
Sygnatura czytelni BMW: X I 11
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15203 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 114-119.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności