158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
Charakterystyka rynku sportu i trendy w zachowaniach nabywców 1.1. Rynek sportu i podmioty na rynku sportu oraz ich funkcjonowanie w erze cyfrowej 1.2. Kibice sportowi i zmiany ich zachowań w erze cyfrowej 2. Transformacja cyfrowa i jej znaczenie dla marketingu sportu 2.1. Istota i zakres transformacji cyfrowej 2.2. Rozwój transformacji cyfrowej w organ izacjach sportowych 2.3. Big Data - pozyskiwanie, gromadzenie i przetwarzanie danych w organizacjach sportowych 2.4. Charakterystyka łańcucha wartości dla klientów klubu sportowego w epoce cyfryzacji 3. Narzędzia cyfrowe i ich zastosowanie przez organizacje sportowe oraz przydatność w marketingu sportu 3.1. Witryny WWW i błogi oraz wlogi 3.2. Media społecznościowe 3.3. Technologie mobilne i sportowe platformy elektroniczne jako aplikacje 3.4. Internet rzeczy IoT oraz rozszerzona rzeczywistość i wirtualna rzeczywistość 3.5. Komunikatory 3.6. Chatboty 3.7. Technologia blockchain 3.8. Reklama wirtualna w sporcie 3.9. Firmy elektroniczne jako nadawcy przekazów z wydarzeń sportowych oraz rozwój platform OTT - Over-the-Top 4. Stadion 3.0 - Inteligentny stadion - koncepcja i charakterystyka 4.1. Koncepcja inteligentnych stadionów i ich rozwój jako efekt trendów zachowań kibiców i ścieżki klienta w obiektach sportowych 4.2. Korzyści dla kibiców sportowych na inteligentnych stadionach 5. Marketing organizacji sportowych jako marketing wielokanałowy w erze cyfrowej 5.1. Koncepcja marketingu sportu jako marketingu wielokanałowego 5.2. Badania marketingowe - segmentacja kibiców sportowych 5.3. Produkty sportu i ich ceny 5.4. Dystrybucja 5.5. Promocja 6. Marketing przez sport, czyli sponsoring w czasach cyfryzacji 6.1. Wzrost znaczenia marketingu przez sport jako uzasadnienie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych 6.2. Nowe możliwości i sposoby działania sponsorów w erze cyfrowej 7. Technologie informacyjno-komunikacyjne w organizacjach sportowych w czasie zagrożenia zdrowotnego dla sportowców i kibiców - w czasie pamdemii w 2020 r. 7.1. Zagrożenie COVID-19jako uwarunkowania stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych 7.2. Nowe rodzaje imprez sportowych - zawody wirtualne i sposoby kształtowania relacji z kibicami w warunkach zagrożenia zdrowotnego 8. Analizy przypadków 8.1. PZPN - Łączy Nas Piłka 8.2. NBA - National Basketball Association 8.3. Ekstraklasa 8.4. La Liga - hiszpańska liga piłki nożnej 8.5. Real Madryt 8.6. FC Barcelona 8.7. Bayern Monachium 8.8. Legia Warszawa 8.9. Cracovia 8.10. Inteligentny Stadion Miejski w Poznaniu 8.11. Bank BNP Panbas
Sygnatura czytelni BWF: XI N 60
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8748 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [235]-252.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności