158660
Book
In basket
Rozwój systemów klasy CBTC Systemy klasy CBTC – charakterystyka 2. Poziomy automatyzacji prowadzenia pojazdów szynowych 2.1. Definicja poziomów automatyzacji GoA 2.2. Funkcje odpowiadające poszczególnym poziomom automatyzacji GoA 2.3. Ocena wpływu funkcji na bezpieczeństwo ruchu kolejowego i przewozów 3. Rozwiązania ApM, monorail – charakterystyka 3.1. Innovia APM 300 3.1.1. Cechy systemu 3.1.2. Konfiguracja trasy systemu Innovia APM 300 3.1.3. Dodatkowe usługi dla pasażerów 3.2. Innovia Monorail 300 3.2.1. Cechy systemu 3.2.2. Konfiguracja trasy systemu Innovia Monorail 300 3.2.3. Dodatkowe usługi dla pasażerów 4. Stan prawny możliwości wdrożenia rozwiązań w Polsce 4.1. Ustawa o transporcie kolejowym [18] 4.2. Rozporządzenie w sprawie dopuszczania do eksploatacji określonych rodzajów budowli, urządzeń i pojazdów kolejowych [30] 4.3. Ustawa o publicznym transporcie zbiorowym [17] 4.4. Rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji [31] 4.5. Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie [32] 4.6. Rozporządzenie w sprawie statystyki transportu kolejowego [34] 4.7. Instrukcja prowadzenia ruchu pojazdów szynowych w Metrze Warszawskim [28] 4.8. Instrukcja sygnalizacji w Metrze Warszawskim [29] 5. Certyfikacja rozwiązań ApM i monorail w warunkach polskich 5.1. Certyfikacja – proces i kompetencje 5.2. Zakres dokumentów koniecznych do uzyskania certyfikatu zgodności typu 50 5.3. Zakres dokumentów koniecznych do uzyskania świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu 5.4. Wymagania 5.5. Bezpieczeństwo 5.6. Uznanie wyników badań i sprawdzeń 6. Potencjalne zastosowanie rozwiązań ApM w Polsce – Innovia ApM 300 – koncepcja zastosowania dla CpK – etap I [22] 6.1. Cel koncepcji 6.2. Struktura linii łączącej terminale na lotnisku CPK 6.3. Kategoryzacja pasażerów 6.4. Organizacja transportu 6.5 Inne cechy infrastruktury systemu 6.6. Prowadzenie ruchu 6.6.1. Zagadnienie prowadzenia ruchu w trybie pełnej automatyzacji GoA4 – założenia dla organizacji pracy w kontekście GoA4 6.6.2. Zasady prowadzenia ruchu 7. Potencjalne zastosowanie rozwiązań monorail w Polsce – Innovia Monorail 300 – koncepcja zastosowania dla CPK [22] 7.1. Cel koncepcji 7.2. Struktura linii monorail w Smart City CPK 7.3. Kategoryzacja pasażerów 7.4. Organizacja transportu 7.5. Inne cechy infrastruktury systemu 7.6. Prowadzenie ruchu 7.6.1. Zagadnienie prowadzenia ruchu w trybie pełnej automatyzacji GoA4 – założenia dla organizacji pracy w kontekście GoA4 7.6.2. Zasady prowadzenia ruchu
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 250
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. M 15227 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 106-108.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności