Pojazdy bezzałogowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Bielawski Łukasz
(1)
Brzozowski Michał (transport)
(1)
Choromański Włodzimierz
(1)
Czerepicki Andrzej
(1)
Grabarek Iwona
(1)
Kaźmierczak Andrzej (nauki techniczne)
(1)
Kochan Andrzej
(1)
Koper-Olecka Emilia
(1)
Kozłowski Maciej
(1)
Marczuk Katarzyna
(1)
Miętkiewicz Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Elektronicy
(1)
Inżynierowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Pojazdy bezzałogowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: miejsce
Bałtyk (morze)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(5)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: 2023.
Bibliografia, netografia na stronach 80-85.
1.Samochód autonomiczny i jazda autonomiczna 2.1. Definicja samochodu autonomicznego 2.2 Historia samochodów autonomicznych 3.Działanie samochodu autonomicznego 3.1Systemy samochodu autonomicznego 3.2Samochód autonomiczny i j ego relacje z otoczeniem 4.Sensory wykorzystywane w samochodach autonomicznych 4.1Czujniki zabudowane w pojeździe 4.2Czujnik LiDAR 4.3Kamera (monowizja i stereowizja) 4.4Radar i sonar 4.5Sensory - podsumowanie 5.Niekorzystne warunki atmosferyczne, a działanie sensorów wykorzystywanych w samochodach autonomicznych 5.1Kamera 5.2LiDAR 5.3Radar 5.4Niekorzystne warunki atmosferyczne, a działanie sensorów samochodu autonomicznego - podsumowanie 6.System percepcji samochodu autonomicznego 6.1System lokalizacji i określenia pozycji na mapie (SLAM) 6.2Mapy drogi (wysokiej rozdzielczości) 6.2.1 Mapy punktów orientacyjnych 6.2.2 Mapy skonstruowane w oparciu o siatkę zajętości 6.3Sztuczne sieci neuronowe 6.4Wykorzystanie LiDARu w zagadnieniach jazdy autonomicznej 6.4.1Wykorzystanie LiDARU do zadań lokalizacji i tworzenia obrazu otoczenia 6.4.2Wykorzystanie LiDARu do wykrywania i śledzenia ruchomych obiektów 6.5Wykorzystanie obrazu z kamer w zagadnieniach jazdy autonomicznej 6.6Łączenie danych z LiDARu, kamery i RADARu 6.7Detekcja sygnalizatorów i znaków drogowych 6.8System percepcji samochodu autonomicznego - podsumowanie 7.System realizacji działania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153820 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy norm przy rozdziałach.
Dla studentów, inżynierów, projektantów i specjalistów branży automotive.
Wybrane systemy transportu autonomicznego. Systemy PRT. Systemy torowe i ich ewolucja 1.1. Klasyczne systemy PRT 1.2. Problemy symulacji i algorytmy sterowania systemu PRT 1.2.1. Realizacja modelu 1.2.1.1. Opis reguł ruchu 1.2.1.2. Opis reguł zarządzania ruchem i sterowania 1.2.1.3. Moduł wyznaczania trasy przejazdu 1.2.1.4. Moduł sterowania wolnymi pojazdami 1.2.1.5. Moduł szeregowania pojazdów na skrzyżowaniu 1.2.1.6. Moduł przydzielania pojazdu do realizacji zlecenia 1.2.2. Optymalizacja sieci PRT. Efektywność transportowa 1.2.3. Przykładowe wyniki symulacji 1.3. Rozwiązanie układu sterowania 1.4. Ewolucja systemów PRT 1.4.1. Polska propozycja systemu 2. Technologie informatyczne software dla pojazdów autonomicznych 2.1. Problem SLAM 2.1.1. Zadania SLAM 2.1.2. Własności SLAM w nawigacji 2.1.3. Sformułowanie problemu SLAM 2.1.4. Filtracja 2.1.5. Estymacja i metoda maksimum wiarygodności 2.1.6. Lokalizacja 2.1.7. Mapowanie 2.1.8. Równoczesna lokalizacja i mapowanie 2.1.9. Skojarzenie danych i korekta wsteczna 2.2. Metoda punktów orientacyjnych i jej narzędzia 2.2.1 Filtr Kalmana 2.2.2. Nieliniowy model kinematyki pojazdu 2.2.3. Rozszerzony filtr Kalmana dla obiektów nieliniowych 2.2.4. Filtry cząsteczkowe (Partilce Filters PF SLAM) 2.2.5. KF & EKF SLAM (Extendet Kalman Filter ) 2.2.6. FastSLAM z filtrem cząsteczkowym opartym na twierdzeniu Rao-Blackwella 2.2.7. Podstawowy algorytm SLAM z grupy landmark map 2.3. DP-SLAM 2.3.1. Motywacja 2.3.2. Algorytm 2.4. Mapy w technologii Tomtom RoadDNA Roadside 2.4.1. Mapy 3D 2.4.2. TomTom DNA Roadmapping 2.4.3. Mapa RoadDNA Roadside 2.5. Zastosowanie głębokich konwolucyjnych sieci neuronowych CNN do wykrywania i klasyfikacji obiektów środowiska drogi 3. Sensoryka dla pojazdów autonomicznych 3.1. Kamery wideo 3.2. Radary 3.3. Lidary 3.3.1. Lidary obserwujące 3.3.2. Lidary skanujące 3.4. Czujniki podczerwieni 4. Czynnik ludzki w pojazdach i systemach zautomatyzowanych i autonomicznych 4.1. Postrzeganie technologii automatycznych (autonomicznych) pojazdów wśród użytkowników 4.2. Poziomy automatyzacji a rola kierowcy 4.3. Wpływ wybranych czynników psychospołecznych na funkcjonowanie kierowcy w pojazdach zautomatyzowanych 4.3.1. Uwaga, nieuwaga i rozproszenie uwagi 4.3.2. Świadomość sytuacyjna 4.3.3. Obciążenie psychiczne 4.3.4. Zaufanie 4.3.5. Samozadowolenie 4.3.6. Umiejętności 4.4. Badania dotyczące transferu kontroli między kierowcą a pojazdem 4.5. Interfejs kierowcy w zautomatyzowanych i autonomicznych pojazdach 4.6. Skutki wdrażania technologii zautomatyzowanego i autonomicznego transportu w aspekcie czynnika ludzkiego 5. Automotive Internetworking jako elementpojazdów autonomicznych i połączonych 5.2. Uczestnicy systemu 5.3. Rodzaje architektury Automotive Internetworking 5.3.1. Architektura vehicle to vehicle 5.3.2. Architektura vehicle to infrastructure 5.3.3. Architektura vehicle to network 5.3.4. Architektury vehicle to pedestrian, vehicle to mobile 5.4. Przetwarzanie danych w systemach Automotive Internetworking 5.5. Przegląd bezprzewodowych technologii komunikacji 5.5.1. NFC 5.5.2. Bluetooth 5.5.3. Wi-Fi 5.5.4. Sieci komórkowe GSM generacji 1G 4G 5.5.5. Sieci komórkowe GSM generacji 5G 5.5.6 Technologia ITS-G5 5.5.7. RDS 5.5.8. Porównanie technologii komunikacji urządzeń 5.6. Przegląd technologii pozycjonowania pojazdu 5.7. Aplikacje systemu Automotive Internetworking 5.7.1. Aplikacje wspomagające nawigację pojazdu 5.7.2. Aplikacje wspomagające prowadzenie pojazdu 5.7.3. Aplikacje wspomagające wykonanie manewrów 5.8. Przegląd protokołów komunikacji 6. Problemy bezpieczeństwa, testowania i legislacji pojazdów autonomicznych 6.1. Legislacja dotycząca testów pojazdów autonomicznych. Elementy infrastruktury dla pojazdów autonomicznych 6.2. Problemy testowania pojazdów autonomicznych 7. Metody wdrożeń oraz zarządzanie flotą pojazdów autonomicznych 7.1. Trendy rozwoju transportu osobowego 7.2. Systemy transportowe w Singapurze 7.2.1. Usprawnienia transportu zbiorowego jako alternatywa dla samochodu prywatnego 7.2.2. Pojazdy autonomiczne jako część planu Singapur bez samochodu 7.2.3. Testy oraz wdrożenia pojazdów autonomicznych w Singapurze 7.3. Aktualne wyzwania związane z pojazdami autonomicznymi 7.4. Mobilność na żądanie z udziałem pojazdów autonomicznych 7.4.1. Wyzwania systemów transportowych 7.4.2. Mobilność na żądanie jako metoda wdrożenia pojazdów autonomicznych i rozwiązania problemów transportowych 7.5. Zarządzanie flotą pojazdów w systemach transportu na żądanie 7.5.1. Modelowanie systemów mobilności na żądanie 7.5.2. Moduł kontroli ruchu pojazdów autonomicznych 7.5.3. Lokalizacje punktów obsługi pojazdów i pasażerów 7.5.4. Przydzielanie do zleceń oraz nawigowanie pojazdów 7.5.5. Bilansowanie floty 7.5.5.1. Model statycznego bilansowania floty 7.5.5.2. Model dynamicznego bilansowania floty
Sygnatura czytelni BMW: XII C 21 (nowy)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ą 102
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149170, 149171 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14939 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149169 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-149.
obecny stan wiedzy na temat autonomiczności pojazdów Autonomiczność i pojazd autonomiczny Autonomiczność Pojazd autonomiczny Potrzeba zautomatyzowania jazdy Koncepcje autonomicznej jazdy Inteligentna droga Inteligentny pojazd ,,Pociąg pojazdów samochodowych'' - SARTRE Rzeczywiste pojazdy autonomiczne DARPA Grand Challenge i Urban Challenge Samochód Google Projekt autonomicznego systemu kierowania pojazdem Założenia ograniczające zastosowanie systemu autonomicznego kierowania pojazdem samochodowym Układy umożliwiające realizację podstawowych funkcji pojazdu w sposób autonomiczny Układ sterowania silnikiem o zapłonie iskrowym umożliwiający autonomiczne kierowanie pojazdem - Bosch MED Motronic Budowa i zasada działania silnika o zapłonie iskrowym Klasyfikacja układów wytrysku benzyny w silnikach o zapłonie iskrowym Sterowanie silnikiem GDI oparte na wartości momentu obrotowego Podsystem tworzenia mieszanki w silniku GDI Podsystem zasilania powietrzem w silniku GDI Podsystem zapłonu w silniku GDI Układ sterowania MED Motronic Układ przeniesienia napędu działający w sposób autonomiczny - bezstopniowa, automa tyczna skrzynia biegów Multitronic Rola skrzyni biegów w układzie napędowym Klasyfikacja samochodowych skrzyń biegów Bezstopniowa skrzynia biegów Multitronic Budowa i zasada działania bezstopniowej skrzyni biegów Multitronic Układ sterowania skrzynią biegów Multitronic Układ umożliwiający autonomiczną realizację hamowania * ESP z ABS Teoretyczne podstawy zjawiska poślizgu i przyczepności Budowa i zasada działania układu ABS układ ESP Budowa i zasada działania układu ESP Układ kierownicy umożliwiający autonomiczną realizację skrętu - układ kierowniczy ze wspomaganiem elektromechanicznym Budowa i działanie klasycznego układu kierowniczego bez wspomagania Układy kierownicze ze wspomaganiem Układ kierowniczy ue wspomaganiem hydraulicznym Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrohydraulicznym Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektromechanicznym Układy nadzorujące samodzielną jazdę samochodu Układ regulujący prędkość jazdy oraz odległość do poprzedzającego pojazdu Układ regulacji prędkości jazdy -Cruise Control Budowa i zasada działania układu regulacji prędkości jazdy Adaptacyjna regulacja prędkości jazdy ACC Radiolokacja i czujniki radarowe oraz lidarowe Fizyczne zasady pomiaru odległości i prędkości Budowa zespołu radarowego układu ACC Architektura i sposób pracy systemu Wymagania stawiane układom ACC oraz ich dalszy rozwój Układ ACC z funkcją Stop & Go
Sygnatura czytelni BMW: VIII B 66 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146699 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14604 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 106-108.
Rozwój systemów klasy CBTC Systemy klasy CBTC – charakterystyka 2. Poziomy automatyzacji prowadzenia pojazdów szynowych 2.1. Definicja poziomów automatyzacji GoA 2.2. Funkcje odpowiadające poszczególnym poziomom automatyzacji GoA 2.3. Ocena wpływu funkcji na bezpieczeństwo ruchu kolejowego i przewozów 3. Rozwiązania ApM, monorail – charakterystyka 3.1. Innovia APM 300 3.1.1. Cechy systemu 3.1.2. Konfiguracja trasy systemu Innovia APM 300 3.1.3. Dodatkowe usługi dla pasażerów 3.2. Innovia Monorail 300 3.2.1. Cechy systemu 3.2.2. Konfiguracja trasy systemu Innovia Monorail 300 3.2.3. Dodatkowe usługi dla pasażerów 4. Stan prawny możliwości wdrożenia rozwiązań w Polsce 4.1. Ustawa o transporcie kolejowym [18] 4.2. Rozporządzenie w sprawie dopuszczania do eksploatacji określonych rodzajów budowli, urządzeń i pojazdów kolejowych [30] 4.3. Ustawa o publicznym transporcie zbiorowym [17] 4.4. Rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji [31] 4.5. Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie [32] 4.6. Rozporządzenie w sprawie statystyki transportu kolejowego [34] 4.7. Instrukcja prowadzenia ruchu pojazdów szynowych w Metrze Warszawskim [28] 4.8. Instrukcja sygnalizacji w Metrze Warszawskim [29] 5. Certyfikacja rozwiązań ApM i monorail w warunkach polskich 5.1. Certyfikacja – proces i kompetencje 5.2. Zakres dokumentów koniecznych do uzyskania certyfikatu zgodności typu 50 5.3. Zakres dokumentów koniecznych do uzyskania świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu 5.4. Wymagania 5.5. Bezpieczeństwo 5.6. Uznanie wyników badań i sprawdzeń 6. Potencjalne zastosowanie rozwiązań ApM w Polsce – Innovia ApM 300 – koncepcja zastosowania dla CpK – etap I [22] 6.1. Cel koncepcji 6.2. Struktura linii łączącej terminale na lotnisku CPK 6.3. Kategoryzacja pasażerów 6.4. Organizacja transportu 6.5 Inne cechy infrastruktury systemu 6.6. Prowadzenie ruchu 6.6.1. Zagadnienie prowadzenia ruchu w trybie pełnej automatyzacji GoA4 – założenia dla organizacji pracy w kontekście GoA4 6.6.2. Zasady prowadzenia ruchu 7. Potencjalne zastosowanie rozwiązań monorail w Polsce – Innovia Monorail 300 – koncepcja zastosowania dla CPK [22] 7.1. Cel koncepcji 7.2. Struktura linii monorail w Smart City CPK 7.3. Kategoryzacja pasażerów 7.4. Organizacja transportu 7.5. Inne cechy infrastruktury systemu 7.6. Prowadzenie ruchu 7.6.1. Zagadnienie prowadzenia ruchu w trybie pełnej automatyzacji GoA4 – założenia dla organizacji pracy w kontekście GoA4 7.6.2. Zasady prowadzenia ruchu
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 250 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15227 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 455-486.
Rozdział 1. Systemy autonomiczne w środowisku morskim 1.1.Autonomiczne systemy nawodne 1.1.1.Systemy cywilne 1.1.2.Systemy wojskowe 1.2.Autonomiczne systemy wielostanowe 1.3.Autonomiczne systemy powietrzne w środowisku morskim 1.4.Autonomiczne systemy podwodne 1.5.Autonomiczne systemy biomimetyczne 1.6.Roje/ławice/stada autonomicznych platform morskich 1.7.Architektury połączone autonomicznych platform morskich 1.8.Tendencje rozwojowe morskich systemów autonomicznych 1.8.1.Systemy cywilne 1.8.2.Systemy bojowe nawodne 1.8.3.Morskie systemy powietrzne 1.8.4.Systemy podwodne 1.8.5.Architektury połączone 1.8.6.Sztuczna inteligencja i systemy autonomiczne Rozdział 2. Bałtyk jako akwen wykorzystania morskich systemów autonomicznych 2.1.Polskie obszary morskie - specyfika 2.2.Warunki środowiskowe Morza Bałtyckiego 2.2.1.Warunki geograficzne 2.2.2.Warunki hydrometeorologiczne i hydrologiczne 2.3. Wpływ czynników środowiskowych Morza Bałtyckiego na działania morskich systemów autonomicznych 2.3.1.Bezzałogowe jednostki nawodne 2.3.2.Bezzałogowe jednostki powietrzne 2.3.3.Bezzałogowe jednostki podwodne 2.3.4.Architektury połączone oraz roje morskich systemów autonomicznych Rozdział 3. Współczesne zagrożenia bezpieczeństwa w domenie morskiej 3.1.Zagrożenia domeny morskiej w ujęciu NATO i Unii Europejskiej 3.2.Wpływ konfliktu na Ukrainie na architekturę bezpieczeństwa 3.3.Zagrożenia w obszarze bezpieczeństwa morskiego państwa 3.4.Zagrożenia na akwenach litoralnych Bałtyku 3.5.Incydenty i działania na Morzu Czarnym, Morzu Azowskim 3.6.Incydenty Bałtyckie 3.7.Obwód królewiecki oraz rosyjskie zdolności A2/AD w regionie 3.8.Zagrożenia asymetryczne w domenie morskiej 3.9.Technologiczny wymiar zagrożeń w domenie morskiej 3.9.1. Zagrożenie ze strony systemów autonomicznych Rozdział 4. Zadania Marynarki Wojennej w świetle wyzwań i zagrożeń bezpieczeństwa 4.1.Marynarka Wojenna w systemie bezpieczeństwa państwa 4.2.Interesy narodowe w domenie morskiej 4.3.Zrównoważone siły morskie 4.4.Rejony geograficzne działań sił morskich 4.5.Potencjał ilościowo-jakościowy oraz stan Marynarki Wojennej 4.6.Kategorie marynarek wojennych 4.7.Zdolności sił morskich 4.8.Rodzaje i cel prowadzenia działań przez siły morskie 4.9.Funkcje oraz zadania sił morskich 4.10.Zadania Marynarki Wojennej Rozdział 5. Koncepcja wykorzystania morskich systemów autonomicznych 5.1.Wykorzystanie systemów autonomicznych w działaniach uderzeniowych 5.1.1.Systemy autonomiczne w nawodnych działaniach uderzeniowych 5.1.2.Morska amunicja krążąca oraz powietrzne systemy uderzeniowe 5.1.3.Wykorzystanie systemów autonomicznych w działaniach podwodnych 5.2.Systemy autonomiczne w działaniach poszukiwania i zwalczania okrętów podwodnych 5.3.Systemy autonomiczne w działaniach morskiej walki minowej 5.3.1.Wykorzystanie systemów autonomicznych w poszukiwaniu i zwalczaniu min morskich 5.3.2.Systemy autonomiczne w działaniach minowych 5.4.Systemy autonomiczne w ochronie wojsk oraz infrastruktury morskiej 5.5.Systemy autonomiczne w działaniach wywiadowczych, nadzorze i rozpoznaniu 5.6.Systemy autonomiczne w działaniach specjalnych 5.7.Systemy autonomiczne w przechwytywaniu, zwalczaniu terroryzmu oraz piractwa 5.8.Systemy autonomiczne w działaniach ratowniczych na morzu 5.9.Systemy autonomiczne w działaniach dodatkowych 5.10.Sieciocentryczność a wykorzystanie systemów autonomicznych 5.11.Ilościowe aspekty wykorzystania systemów autonomicznych w Marynarce Wojennej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154740 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności