156662
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje ; 24 cm.
Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1.Komunikacja marketingowa - znaczenie i funkcje 1.2.Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3.Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4.Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1.Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2.Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3.Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4.Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej - kluczowe szanse i zagrożenia 3.1.Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1.Miejsce pracy 3.1.2.Rynek 3.1.3.Społeczeństwo 3.1.4.Środowisko naturalne 3.2.Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3.Cyberprzestępczość a beacony 3.4.Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5.Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1.Cele badań i pytania badawcze 4.2.Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1.Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2.Badanie o charakterze jakościowym 4.3.Charakterystyka próby badawczej 4.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1.Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3.Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 293
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6360 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151079 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 168-179.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności