158660
No cover
Book
In basket
Władysława Pilecka Wspomaganie rozwoju tożsamości dzieci i młodzieży z dysfunkcją widzenia szansą ich sukcesów życiowych        Paweł Masarczyk „Twoje ograniczenia leżą prawdopodobnie o wiele dalej, niż się spodziewasz” – możliwości budowania ścieżki edukacyjno-zawodowej przez osoby niewidome        Katarzyna Parys Idee pedagogiki specjalnej w działaniach tyflopedagogów   Sławomir Olszewski Autodiagnoza w pracy tyflopedagoga      Anna Mitko, Małgorzata Trojańska Obciążenia zawodowe tyflopedagogów w kontekście doświadczanej niepełnosprawności   Małgorzata Woś Diagnostyka zaburzeń narządu wzroku u małych dzieci z uwzględnieniem specyfiki ich wieku   Agnieszka Nawrocka Dostosowanie otoczenia i wymagań edukacyjnych do potrzeb ucznia niewidomego i słabowidzącego w szkole   Patrick Temmesfeld Wybrane problemy dotyczące kształcenia osób niewidomych i słabowidzących w Niemczech   Małgorzata Bała Znaczenie kształcenia muzycznego dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku – dobre praktyki metodyczne i organizacyjne     Dorota Rysiak Dostosowanie otoczenia do potrzeb osób słabowidzących   Marek Jakubowski Pomoce dydaktyczne dla osób niewidomych – o pasji zawodowej tyflopedagogów i efektach ich twórczych poszukiwań     Magdalena Pasteczka-Cholewa, Magdalena Gatlik Doświadczenia studentów pedagogiki specjalnej w konstruowaniu książek dotykowych dla dzieci z dysfunkcją narządu wzroku  
Sygnatura czytelni BWF: X H 1
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8817 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy pracach.
Funding information note
Współfinansowanie: Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących Nadzieja
Language note
Streszczenia i spis treści także w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności