156662
Brak okładki
Książka
W koszyku
Władysława Pilecka Wspomaganie rozwoju tożsamości dzieci i młodzieży z dysfunkcją widzenia szansą ich sukcesów życiowych        Paweł Masarczyk „Twoje ograniczenia leżą prawdopodobnie o wiele dalej, niż się spodziewasz” – możliwości budowania ścieżki edukacyjno-zawodowej przez osoby niewidome        Katarzyna Parys Idee pedagogiki specjalnej w działaniach tyflopedagogów   Sławomir Olszewski Autodiagnoza w pracy tyflopedagoga      Anna Mitko, Małgorzata Trojańska Obciążenia zawodowe tyflopedagogów w kontekście doświadczanej niepełnosprawności   Małgorzata Woś Diagnostyka zaburzeń narządu wzroku u małych dzieci z uwzględnieniem specyfiki ich wieku   Agnieszka Nawrocka Dostosowanie otoczenia i wymagań edukacyjnych do potrzeb ucznia niewidomego i słabowidzącego w szkole   Patrick Temmesfeld Wybrane problemy dotyczące kształcenia osób niewidomych i słabowidzących w Niemczech   Małgorzata Bała Znaczenie kształcenia muzycznego dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku – dobre praktyki metodyczne i organizacyjne     Dorota Rysiak Dostosowanie otoczenia do potrzeb osób słabowidzących   Marek Jakubowski Pomoce dydaktyczne dla osób niewidomych – o pasji zawodowej tyflopedagogów i efektach ich twórczych poszukiwań     Magdalena Pasteczka-Cholewa, Magdalena Gatlik Doświadczenia studentów pedagogiki specjalnej w konstruowaniu książek dotykowych dla dzieci z dysfunkcją narządu wzroku  
Sygnatura czytelni BWF: X H 1
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8817 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących Nadzieja
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia i spis treści także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności