158738
Brak okładki
Książka
W koszyku
PARADYGMAT KREATYWNEGO MIASTA 11 1.1. Miasto - pojęcie i charakterystyka 13 1.2. Definicja miasta kreatywnego 18 1.3. Przegląd dwóch koncepcji miast kreatywnych 23 1.4. Rozwój miast kreatywnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Szczecin 28 SEKTORY KREATYWNE I ICH ZNACZENIE W ROZWOJU KREATYWNEGO MIASTA 37 2.1. Sektory kreatywne - definicje i charakterystyka zagadnienia 39 2.2. Determinanty rozwoju sektorów kreatywnych w mieście 46 2.3. System wsparcia (instytucjonalnego) sektorów kreatywnych 51 2.4. Przemysły kreatywne a generowanie produktywności i wartości rynkowej 54 2.5. Kierunki rozwoju sektorów kreatywnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Szczecin 58 ZAWODY KREATYWNE W KONTEKŚCIE ZMIAN NA RYNKU PRACY 67 3.1. Zawody kreatywne - definicje i charakterystyka 69 3.2. Aktualne trendy na rynku pracy a zawody kreatywne 76 3.3. Czynniki i bariery rozwoju zawodów kreatywnych w mieście 86 3.4. Zapotrzebowanie na zawody kreatywne w mieście Szczecin 93 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO MIEJSCE DO PROMOCJI MIAST KREATYWNYCH I ROZWOJU ORAZ SZANS PRACOWNIKÓW ZAWODÓW KREATYWNYCH 99 4.1. Promocja miast w mediach społecznościowych - zakres możliwości 101 4.2. Działania promocyjne miast kreatywnych w mediach społecznościowych - analiza wykorzystania potencjału kreatywnego oraz aktywności i zastosowania poszczególnych kanałów 110 4.3. Działania promocyjne Szczecina w mediach społecznościowych a specjalizacja miasta w dziedzinach zaliczanych do sektora kreatywnego 125 4.4. Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych jako przestrzeni dla zawodów kreatywnych 129 4.5. Rekrutacja pracowników zawodów kreatywnych w mediach społecznościowych 137 KREATYWNOŚĆ W ŚWIETLE BADAŃ - WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 143 5.1. Metodyka 145 5.2. Rezultaty i wnioski z badań 150
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151550 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 183-193.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności