158722
Książka
W koszyku
Rozdziali. Przewaga konkurencyjna w głównych nurtach zarządzania strategicznego 1.1.Istota przewagi konkurencyjnej i jej miejsce w systemie konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2.Czynniki i wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej 1.3.Podejście zasobowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.4.Podejście pozycyjne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Rozdział 2. Koncepcja logistyki jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 2.1.Istota i podstawowe wyznaczniki koncepcji logistyki 2.2.Podstawowe fazy rozwoju koncepcji logistyki 2.3.Koncepcja logistyki a logistyczne determinanty zarządzania przedsiębiorstwem 2.4.Koncepcja logistyki a potencjały logistyczne i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zasoby logistyczne w zarządzaniu strategicznym 3.1.Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zasobów 3.2.Podstawowe założenia i elementy koncepcji zasobowej 3.3.Wiedza jako szczególny rodzaj zasobów 3.4.Istota i znaczenie zasobów logistycznych w zarządzaniu strategicznym 3.5.Zasoby logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 4. Zdolności logistyczne w zarządzaniu strategicznym 4.1.Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zdolności 4.2.Podstawowe założenia i elementy koncepcji dynamicznych zdolności 4.3.Istota i znaczenie zdolności logistycznych w zarządzaniu strategicznym 4.4.Zdolności logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 5. Kompetencje logistyczne w zarządzaniu strategicznym 5.1.Pojęcie i podstawowe wyznaczniki kompetencji 5.2.Kompetencje a pozostałe potencjały strategiczne przedsiębiorstwa 5.3.Przesłanki rozwoju koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.4.Podstawowe założenia i elementy koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.5.Istota i znaczenie kompetencji logistycznych w zarządzaniu strategicznym 5.6.Kompetencje logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 6. Łańcuch wartości 6.1.Istota i podstawowe wyznaczniki łańcucha wartości 6.2.Podstawowe rodzaje użyteczności w łańcuchu wartości 6.3.Hierarchia wartości dla klienta i dla przedsiębiorstwa 6.4.Logistyka w rynkowo zorientowanych koncepcjach tworzenia wartości Rozdział 7. Strategie logistyczne 7.1.Pojęcie i podstawowe poziomy strategii 7.2.Istota strategii logistycznej oraz jej znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 7.3.Podstawowe orientacje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych 7.4.Strategie logistyczne a model biznesu 7.5.Kluczowe kompetencje oraz metakompetencje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych oraz modeli biznesu
Sygnatura czytelni BMW: VIII E 136 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151830 N, E 6429 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151829 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 159-172.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki oraz zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych o profilu menedżerskim, praktyków biznesu, kadry menedżerskiej przedsiębiorstw.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Opolski
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności