158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
ŁAŃCUCH WARTOŚCI WOBEC WYZWAŃ EKOLOGICZNYCH EKOLOGIZACJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ EKOLOGICZNA WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW Środowiskowe uwarunkowania zrównoważonego rozwoju Ekologia i ekologizacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem Świadomość ekologiczna a ekologiczna odpowiedzialność biznesu Ekologiczne postulaty w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa BUDOWANIE ŁAŃCUCHA WARTOŚCI WOBEC POSTULATÓW EKOLOGICZNYCH Koncepcja łańcucha wartości i jej ewolucja Konfiguracja i rekonfiguracja łańcucha wartości Ekologia jako stymulanta zmian w łańcuchu wartości ZEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Czynniki zewnętrzne a odpowiedzialność ekologiczna przedsiębiorstw Prawne i polityczne uwarunkowania rozwoju gospodarki niskoemisyjnej i ekologicznych działań przedsiębiorstw Presja społeczna na rozwój ekologicznego podejścia przedsiębiorstw Wpływ nowoczesnych technologii na ekologizację działalności przedsiębiorstw WEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Projektowanie i realizacja strategii ekologicznego rozwoju przedsiębiorstwa Kształtowanie kultury organizacyjnej zorientowanej na ekorozwój przedsiębiorstwa Wdrażanie systemów i narzędzi zarządzania wspierających ekologiczną działalność przedsiębiorstwa ŁAŃCUCH WARTOŚCI A EKOLOGICZNE PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Znaczenie czynników ekonomicznych dla ekologicznej postawy przedsiębiorstw Wpływ czynników politycznych na ekologizację działalności przedsiębiorstw Regulacje prawne a proekologiczne działania przedsiębiorstw Wykorzystanie nowoczesnych technologii do ekologizacji działalności przedsiębiorstw Kształtowanie ekologicznej postawy przedsiębiorstw przez czynniki socjokulturowe Środowiskowe determinanty proekologicznej postawy przedsiębiorstw WEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Podejście strategiczne przedsiębiorstw do ekologizacji działalności Aspekty ekologiczne w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstw Systemy i narzędzia zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwach EKOLOGICZNE PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW W ŁAŃCUCHU WARTOŚCI Zarządzanie zakupami i dostawcami Projektowanie i rozwój produktów Produkcja Logistyka Działalność marketingowa i sprzedaż Usługi posprzedażowe Zarządzanie zasobami ludzkimi Technologia Infrastruktura i administrowanie EWALUACJA EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA PRZEDSIĘBIORSTW Wpływ ekologicznych praktyk na efekty działalności przedsiębiorstw Ocena ekopraktyk w kontekście łańcucha wartości Wnioski i rekomendacje wspierające rozwój ekologicznego podejścia
Sygnatura czytelni BMW: II G 108 @@
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6437 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [229]-236.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności