158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1021)
Handel detaliczny w Polsce i jego przemiany w ujęciu instytucjonalnym Funkcje i rola handlu w rozwoju gospodarczym Ewolucja instytucji handlu detalicznego na świecie Rozwój handlu detalicznego w Polsce Formy handlu detalicznego Współczesny handel a zachowania konsumentów Ujęcie modelowe Formy handlu detalicznego preferowane przez współczesnych konsumentów Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowania innowacji w handlu detalicznym Place targowe z perspektywy przedsiębiorcy i konsumenta Pojęcie i historia placów targowych Place targowe jako przedmiot badań Sprzedaż detaliczna w systemie targowiskowym w wybranych krajach Unii Europejskiej Specyfika handlu targowiskowego w Polsce na tle wybranych krajów europejskich Charakterystyka handlu targowiskowego na przykładzie Krakowa Centra handlowe jako miejsca kreacji nowego stylu życia Centra handlowe jako przedmiot badań Typologia centrów handlowych Centra handlowe w Polsce Atrakcyjność centrów handlowych w opinii młodych konsumentów Znaczenie centrów handlowych dla konsumentów na przykładzie Krakowa Galeria społecznościowa jako nowe oblicze galerii handlowej Place targowe i centra handlowe jako przestrzenie dokonywania zakupów Pojęcie przestrzeni publicznej i semipublicznej miasta Place targowe i centra handlowe jako przykłady przestrzeni publicznej i semipublicznej Zachowania przestrzenne konsumentów odwiedzających place targowe i centra handlowe
Sygnatura czytelni BMW: IV C 3 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6439 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 171-191.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności