158660
Book
In basket
Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług / Ewa Malinowska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 200 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Jakość usług Modele jakości usług Zadowolenie, satysfakcja i lojalność klienta Operacyjne instrumenty zarządzania jakością usług Podział narzędzi doskonalenia jakości Burza mózgów – wprowadzenie do oceny i analizy Diagram Ishikawy Analiza Pareto-Lorenza Metody zarządzania jakością Metoda Kano Metoda QFD Metoda FMEA Metoda Servqual Metoda CSI Inne metody badania jakości usług Wybrane japońskie instrumenty doskonalące jakość usług Lean w działalności usługowej Marnotrawstwo (muda) w działalności usługowej Why w usługach Metoda 5S Green Lean (Lean and Green) w działalności usługowej Zielone marnotrawstwo (green waste) Wybrane instrumenty Green Lean (Lean and Green) Korzyści z wprowadzenia Green Lean (Lean and Green) Zastosowanie wybranych narzędzi i metod do poprawy jakości usług Ocena jakości usług cateringu dietetycznego Zastosowanie burzy mózgów oraz metody SUZUKI Wartościowanie jakości Instrumenty wspomagające pomiar wewnętrznego obrazu jakości usług edukacyjnych Wykorzystanie analizy ryzyka w systemie kontroli zarządczej Arkusz samooceny placówki edukacyjnej na podstawie planu ewaluacji wewnętrznej Przykład implementacji wybranych metod – usługi zdrowotne
Sygnatura czytelni BMW: IX H 18 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152052 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6455 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-200.
Target audience note
Dla studentów i doktorantów oraz pracowników naukowych.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności