158722
Book
In basket
Ewolucja ścieżki zakupowej klienta w erze cyfrowej Data is the new oil 10 ZASAD RETAIL 4.0 1. Bądź niewidzialny 2. Bądź płynny 3. Bądź destynacją 4. Bądź lojalny 5. Bądź osobisty 6. Bądź kuratorem 7. Bądź ludzki 8. Bądź bezgraniczny 9. Bądź wykładniczy 10. Bądź odważny PUNKT WIDZENIA RYNKU Amazon – Mariangela Marseglia Autogrill – Gianmario Tondato Boggi – Paolo Selva Bridgestone – Stefano Parisi Brooks Brothers – Luca Gastaldi Brunello Cucinelli – Francesco Bottigliero Campari Group – Bob Kunze-Concewitz Carrefour – Grégoire Kaufman Coccinelle – Andrea Baldo Disneyland Paris – Juliette Bron Eataly – Oscar Farinetti Henkel – Rahmyn Kress HSBC – Charlie Nunn KIKO Milano – Cristina Scocchia La Martina – Enrico Roselli Levi Strauss & Co. – Lucia Marcuzzo Marks & Spencer – Simon Friberg Andersen Moleskine – Arrigo Berni Mondadori Retail – Pierluigi Bernasconi Natuzzi – Nazzario Pozzi Safilo Group – Angelo Trocchia SEA Aeroporti di Milano – Pietro Modiano Shiseido Group – Alberto Noè
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 4 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152064 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6460 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności