158660
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty problematyki analizy czynnikowej Historia ewolucji analizy czynnikowej Istota i cele analizy czynnikowej Etapy analizy czynnikowej Efekty i korzyści z zastosowania analizy czynnikowej Metody i narzędzia analizy czynnikowej Klasyfikacja i cechy metod analizy czynnikowej Eksploracyjna i konfirmacyjna analiza czynnikowa Komputerowe narzędzia analizy czynnikowej Analiza czynnikowa a inne metody statystyczne Obszary zastosowań analizy czynnikowej w badaniach naukowych Klasyczne zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze psychologii Zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze marketingu Zastosowanie analizy czynnikowej w badaniach społeczno-ekonomicznych Dywersyfikacja zastosowań eksploracyjnej i konfirmacyjnej analizy czynnikowej w obszarze zarządzania Zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem - wyniki badań empirycznych Weryfikacja kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstw za pomocą eksploracyjnej analizy czynnikowej Eksploracyjna analiza czynnikowa w badaniu innowacyjności przedsiębiorstw Wykorzystanie konfirmacyjnej analizy czynnikowej w badaniu kapitału intelektualnego przedsiębiorstw Mankamenty i ograniczenia zastosowania analizy czynnikowej w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem
Sygnatura czytelni BMW: IV A 94 @@
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6458 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 101-[105].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności