158660
Książka
W koszyku
Wypracuj sobie sposób myślenia lidera 15 1. Przemiana w lidera 17 Zrozumienie roli menedżera 18 Różnica między zarządzaniem a przywództwem 20 Demistyfikacja przywództwa 22 Radzenie sobie z wyzwaniami emocjonalnymi towarzyszącymi awansowi 23 2. Budowanie zaufania i wiarygodności 37 Pokaż swój charakter 39 Demonstrowanie kompetencji 41 Doskonalenie autentycznego przywództwa 44 Etyka i uczciwość 48 3. Inteligencja emocjonalna 55 Czym jest inteligencja emocjonalna 56 Moc samoświadomości 58 Stabilność emocjonalna i samokontrola 62 Radzenie sobie z uczuciami pracowników 65 Budowanie świadomości społecznej zespołu 69 4. Przygotowanie do odniesienia sukcesu 77 Nowa definicja sukcesu 78 Zrozumienie strategii organizacji 79 Planowanie sojuszy strategicznych 84 Zarządzanie sobą 87 5. Stawanie się osobą wpływową 89 Władza wynikająca ze stanowiska a władza osobista 90 Zarządzanie w górę 94 Współpraca z osobami o podobnym statusie 97 Burzenie silosów a skuteczność 101 Zyskiwanie poparcia dla twoich pomysłów 103 6. Skuteczna komunikacja 111 Znajdź swój autentyczny język lidera 112 Doskonalenie słowa pisanego 114 Przekonująca prezentacja 120 Sprawne prowadzenie spotkań 125 7. Osobista wydajność 133 Podstawy zarządzania czasem 134 Skoncentrowanie się 138 Radzenie sobie ze stresem 143 Równowaga pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym 148 8. Samorozwój 155 Cel kariery zawodowej 156 Szukaj możliwości w ramach swojej organizacji 158 Informacje zwrotne od szefa i zespołu 166 Zarządzanie poszczególnymi pracownikami 175 9. Skuteczne delegowanie 177 Korzyści z delegowania 178 Opracowanie planu delegowania 179 Przedstawienie pracownikowi twojego planu delegowania 185 Zapewnij wsparcie 190 Wystrzegaj się wstecznego delegowania 193 10. Udzielanie przydatnych informacji zwrotnych 197 Feedback na bieżąco 198 Przekazywanie nieprzyjemnych informacji zwrotnych 200 Prowadzenie coachingu i rozwijanie pracowników 205 Oceny pracownicze 212 11. Rozwijanie talentów 221 Rozwój pracowników jako priorytet 222 Tworzenie strategii rozwoju zawodowego wraz z pracownikami 224 Rozwijanie utalentowanej osoby o dużym potencjale 230 Zadania na wyrost 233 Zarządzanie zespołami 239 12. Przewodzenie zespołom 241 Kultura i dynamika zespołu 242 Zarządzanie zespołami międzykulturowymi 251 Zarządzanie zespołami wirtualnymi 255 Produktywne rozwiązywanie konfliktów 260 13. Pielęgnowanie kreatywności 273 Zaplanuj sesję kreatywną 274 Narzędzia wspomagające generowanie pomysłów 277 Zadbanie, żeby wszyscy przedstawili swój punkt widzenia 284 Radzenie sobie z negatywnym nastawieniem 287 14. Zatrudnianie - i zatrzymywanie -najlepszych 293 Projektowanie roli pracownika 294 Zatrudnianie światowej klasy talentów 297 Zatrzymywanie pracowników 307 Motywacja i zaangażowanie 312 Zarządzanie firmą 319 15. Strategia: podstawy 321 Twoja rola w tworzeniu strategii 322 Czym jest strategia? 323 Opracowywanie strategii 326 Przewodzenie zmianom i przekształceniom 332 16. Opanowanie narzędzi finansowych 345 Podstawy analizowania wyników finansowych 346 Zrozumienie sprawozdań finansowych 348 Sporządzanie budżetu 363 17. Opracowanie uzasadnienia biznesowego 371 Spójrz z perspektywy interesariuszy 372 Uściślanie potrzeby i wartości 375 Analiza kosztów i korzyści 378 Identyfikowanie i łagodzenie ryzyka 381 Pisanie uzasadnienia biznesowego 384 Zdobywanie poparcia dla swojego planu 386
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 454
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152255 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152123 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Harvard Business Review manager's handbook
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 395-414. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności