158664
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 910)
I.WPROWADZENIE TEORETYCZNE 1.KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W BIZNESIE 1.1.Komunikacja werbalna 1.2.Komunikacja niewerbalna 1.3.Autoprezentacja i kierowanie wrażeniem 2.SZTUKA ARGUMENTACJI 2.1.Starożytne korzenie i nowa dialektyka 2.2.Rodzaje argumentów 3.ASERTYWNOŚĆ JAKO SPECYFICZNY SPOSÓB KOMUNIKOWANIA 3.1.Metody rozwijania asertywności 3.2.Bariery nabywania kompetencji asertywności 4.ETYKA KOMUNIKACJI 4.1.Kształcenie etyki komunikacji 4.2.Etyka codzienności 4.3.Teoria logosfery 4.4.Kłamstwo i jego etyczne konsekwencje 4.5.Etyka perswazji 5.KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI 5.1.Komunikacja organizacyjna 5.2.Public relations i kreowanie wizerunku II.PRAKTYKA 6.KONFLIKT 6.1.Konflikt jako zjawisko społeczne 6.2.Przebieg konfliktu 6.3.Źródła konfliktów w organizacji 6.4.Rodzaje konfliktów 7.NEGOCJACJE 7.1.Pojęcie negocjacji 7.2.Fazy i etapy procesu negocjacyjnego 7.3.Style negocjowania 7.4.Przygotowanie i planowanie negocjacji 7.5.Komunikatywność w negocjowaniu 7.6.Komunikacja werbalna 7.7.Komunikacja niewerbalna w negocjacjach 7.8.Klimat w negocjowaniu 8.MENEDŻER NEGOCJATOREM 8.1.Menedżer jako negocjator 8.2.Rywalizacyjny styl negocjacji 8.3.Kooperacyjny styl negocjacji 8.4.Reguły negocjacji 8.5.Manipulowanie 8.6.Sposoby rozpoznawania źródeł konfliktów 8.7.Cechy dobrego negocjatora
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152343 N, 152344 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 114-119.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności