158664
Book
In basket
(HR)
CZĘŚĆ I. O ISTOCIE MENTORINGU SŁÓW KILKA... | str. 15 Klaudia Chociszewska Mentoring w ujęciu andragogicznym | str. 17 Mentoring | str. 17 Mentor | str. 20 Mentee | str. 22 Mentoring w perspektywie dorosłości mentee | str. 23 Mentoring jako forma wsparcia edukacyjnego | str. 25 Mentoring w ujęciu andragogicznym | str. 28 Iwona Gierłach, Tadeusz Gadacz Mentoring – przyszłość nauczania osób dorosłych | str. 31 Aspekt filozoficzny w procesie mentoringu | str. 31 Proces mentoringu | str. 33 Rola mentora | str. 33 Rola mentee | str. 34 Mentoring międzynarodowy | str. 35 Urszula Ziemiańczyk, Katarzyna Hnat Mentoring w służbie samooceny – dlaczego warto doskonalić się przez całe życie? | str. 38 Dlaczego jestem wyjątkowy? | str. 38 Po co ten rozwój i czym on jest? | str. 40 Czy warto dbać o samoocenę? | str. 43 Co „robi” samoocena? | str. 43 Czy i jak mentoring wspiera samoocenę? | str. 48 Praktyka mentoringowa | str. 49 Uważność w mentoringu | str. 52 „Małe kroki” w mentoringu | str. 54 CZĘŚĆ II. POSTAWA I KOMPETENCJE MENTORA | str. 61 Tomasz Wański Kompetencje i przymioty mentorskie | str. 63 Mentoring – sedno metody | str. 65 Systematyka kompetencji mentora | str. 66 Kompetencje (niemal) wspólne | str. 67 Specyficzne kompetencje i przymioty mentorskie | str. 70 Piotr Wiroński Cura personalis w mentoringu osobistym | str. 81 Stwarzanie możliwości | str. 85 Budowanie sieci kontaktów | str. 88 Bycie adwokatem mentee | str. 90 Pomoc w sprawach osobistych | str. 93 „Po” | str. 94 Joanna Tor-Gazda Dress code mentora | str. 96 Dress code mentora – standard Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR | str. 98 Stylowa wizytówka mentora | str. 100 CZĘŚĆ III. WARTOŚĆ DODANA MENTORINGU W SZKOLNICTWIE | str. 105 Magdalena Mazur Mentoring w szkole | str. 107 Nauczyciel | str. 107 Mentoring w szkole | str. 109 Szkoła | str. 111 Korzyści | str. 114 Urszula Leiss „Liderzy zmiany” – program mentoringowy dla młodzieży gimnazjalnej | str. 117 Działania podjęte przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji projektu | str. 117 Części składowe projektu | str. 119 Warsztaty rozwojowe dla młodzieży | str. 119 Warsztaty z mentorami ze świata biznesu | str. 120 Warsztaty dla nauczycieli i mentorów z technik mentoringowych | str. 121 Indywidualne spotkania dla uczniów | str. 121 Indywidualne spotkania coacha z nauczycielami | str. 122 Rezultaty | str. 122 Korzyści z realizacji projektu | str. 123 Inspiracja, czyli na co zwrócić uwagę | str. 124 Wybór opiekunów do projektu | str. 124 Wsparcie osób decyzyjnych | str. 125 Elastyczność w stosowaniu narzędzi | str. 125 Dariusz Rott Wychodzenie z mentoringu. Dobre praktyki w środowisku akademickim | str. 127 Studium przypadków indywidualnych. Analizy dwóch relacji mentoringowych opracowane przez byłych studentów | str. 129 Wnioski mentora | str. 135 CZĘŚĆ IV. MENTORING W BIZNESIE – ZASTOSOWANIE I PRAKTYKA PROCESU | str. 139 Renata Muszyńska Rola mentoringu w procesie sukcesji | str. 141 Rodzaje sukcesji | str. 141 Sukcesja menedżerska w firmie | str. 141 Sukcesja pokoleniowa w firmie rodzinnej | str. 145 Grzegorz Dobek Mentoring w sprzedaży | str. 152 Urszula Leiss, Tomasz Wański Mentoring (coaching, trening) – sposób ważniejszy od formy | str. 165 Kontekst kulturowy i biznesowy | str. 165 Tradycyjne metody wspierania rozwoju | str. 166 Jak można to robić? Propozycje działań | str. 168 Wzbogacenie repertuaru działań mentora | str. 168 Wzbogacenie repertuaru działań coacha | str. 170 Wzbogacenie repertuaru działań trenera | str. 172 CZĘŚĆ V. MENTORING W ORGANIZACJI | str. 177 Edward Szumilak Mentoring w procesie doskonalenia zawodowego | str. 179 Sylwester Pietrzyk, Agnieszka Twaróg-Kanus Bariery we wdrażaniu procesu mentoringowego w organizacjach | str. 188 Etyka programów mentoringowych | str. 189 Kompetencje mentoringowe i świadomość metod uczenia | str. 190 Wsparcie organizacji | str. 193 Wynagrodzenie | str. 195 Aleksandra Stanković Odpowiedzialność i postawa mentora w organizacji. Korzyści z mentoringu formalnego w organizacji | str. 199 Mentoring w organizacji – rzeczywista potrzeba | str. 199 Co wyróżnia postawę mentora w organizacji? | str. 202 Praca z organizacją | str. 204 Praca z zespołem | str. 204 Relacja jeden na jeden | str. 206 Znaczenie i korzyści mentoringu formalnego w organizacji | str. 207 Korzyści wynikające z mentoringu sformalizowanego | str. 210
Sygnatura czytelni BMW: XII A 111 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152957 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6530 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy większości prac.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności