158664
Książka
W koszyku
#1. Bajgle: Odgadnij trzycyfrową liczbę w oparciu o podpowiedzi #2. Paradoks dnia urodzin: Określ prawdopodobieństwo, że dwie osoby w różnej wielkości grupach mają taką samą datę urodzin #3. Bitmapowa wiadomość: Wyświetl wiadomość na ekranie w postaci dwuwymiarowej bitmapy #4. Oczko: Klasyczna gra karciana przeciwko krupierowi ze sztuczną inteligencją #5. Animacja logo DVD: Symulacja kolorowego logo DVD odbijającego się na ekranie #6. Szyfr Cezara: Prosty szyfr używany tysiące lat temu #7. Łamacz szyfru Cezara: Program odczytujący wiadomości napisane szyfrem Cezara bez znajomości klucza #8. Generator kalendarza: Twórz kartki z kalendarza dla danego roku i miesiąca #9. Marchewka w pudełku: Prosta gra na blefowanie dla dwóch graczy #10. Cho-han: Hazardowa gra w kości z feudalnej Japonii #11. Generator chwytliwych nagłówków: Generator śmiesznych nagłówków #12. Problem Collatza: Odkryj najprostszy niemożliwy do rozstrzygnięcia problem matematyczny #13. Gra w życie Conwaya: Klasyczny automat komórkowy, którego proste zasady pozwalają na złożone zachowanie #14. Odliczanie: Licznik w stylu wyświetlacza siedmiosegmentowego #15. Głęboka jaskinia: Animacja tunelu, który nigdy się nie kończy #16. Diamenty: Algorytm rysowania różnej wielkości diamentów #17. Matematyka i kostki: Graficzna gra matematyczna z rzutami kostką #18. Rzut kostką: Narzędzie do odczytywania rzutów kostką używaną w grze Dungeons & Dragons w celu generowania losowych liczb #19. Zegar cyfrowy: Zegar z wyświetlaczem w stylu kalkulatora #20. Strumień cyfrowy: Przewijany wygaszacz ekranu, który przypomina film Matrix #21. Wizualizacja DNA: Niekończąca się podwójna helisa stworzona za pomocą znaków ASCII przedstawiająca łańcuch DNA #22. Kaczątko: Mieszaj i dobieraj łańcuchy znaków, by za pomocą znaków ASCII stworzyć różne kaczuszki #23. Znikopis: Rysuj linie za pomocą kursora #24. Rozkład na czynniki: Wyznacz wszystkie czynniki danej liczby #25. Szybki strzał: Sprawdź swój refleks, by przekonać się, czy jesteś najszybciej klikającą osobą na Dzikim Zachodzie #26. Fibonacci: Generuj liczby sławnego ciągu Fibonacciego #27. Akwarium: Kolorowe, animowane akwarium wykonane ze znaków ASCII #28. Flooder: Próba wypełnienia całej planszy jednym kolorem #29. Pożar lasu: Symulacja rozprzestrzeniania się pożaru w lesie #30. Czwórki: Gra planszowa, w której dwóch graczy stara się ułożyć w rzędzie cztery płytki #31. Odgadnij liczbę: Klasyczna gra w odgadywanie liczby #32. Naiwniak: Zabawny program, który zajmie na długo naiwne osoby #33. Łamacz haseł: Odkryj hasło na podstawie wskazówek #34. Wisielec i Gilotyna: Klasyczna zgadywanka słowna #35. Siatka heksagonalna: Generuj wzory za pomocą programu i znaków ASCII #36. Klepsydra: Prosty silnik spadającego piasku #37. Głodne roboty: Unikaj zabójczych robotów w labiryncie #38. Oskarżam!: Detektywistyczna gra, w której trzeba ustalić, kto kłamie, a kto mówi prawdę #39. Mrówka Langtona: Automat komórkowy, gdzie mrówki poruszają się zgodnie z prostymi zasadami #40. Hakerski slang: Przetłumacz wiadomości na h4k3r$] #41. Szczęśliwe gwiazdy: Gra kościana #42. Magiczna kula: Program odpowiadający "tak"/"nie" na Twoje pytania dotyczące przyszłości #43. Mankala: Starożytna gra planszowa z Mezopotamii dla dwóch osób #44. Labirynt 2D: Spróbuj uciec z labiryntu #45. Labirynt 3D: Spróbuj uciec z labiryntu. w 3D! #46. Symulator miliona rzutów kostką: Odkryj prawdopodobieństwo na podstawie wyników miliona rzutów zestawem kostek #47. Generator sztuki Mondriana: Twórz geometryczne rysunki w stylu Pieta Mondriana #48. Paradoks Monty'ego Halla: Symulacja paradoksu Monty'ego Halla znanego z teleturnieju telewizyjnego #49. Tabliczka mnożenia: Wyświetl tabliczkę mnożenia o wymiarach 12×12 pól #50. 99 butelek: Wyświetl powtarzające się zwrotki piosenki #51. 99 buUtellek: Wyświetl powtarzające się zwrotki piosenki, której tekst staje się z każdym wersem coraz bardziej zniekształcony #52. Systemy liczbowe: Zbadaj liczby w systemie binarnym i szesnastkowym #53. Układ okresowy pierwiastków: Interaktywna baza danych pierwiastków chemicznych #54. Świńska łacina: Tłumacz wiadomości na ińskąśwaj acinęłaj #55. Loteria: Symulacja przegranej w loterii tysiąc razy #56. Liczby pierwsze: Wyznacz liczby pierwsze #57. Pasek postępu: Przykładowy pasek postępu do wykorzystania w innych programach #58. Tęcza: Prosta animacja tęczy dla początkujących #59. Papier, kamień, nożyce: Klasyczna gra z użyciem dłoni dla dwóch osób #60. Papier, kamień, nożyce (wersja zwycięzcy): Wersja gry, w której gracz nie może przegrać #61. Szyfr ROT13: Najprostszy szyfr do kodowania i odkodowania wiadomości #62. Obracający się sześcian: Animacja obracającego się sześcianu #63. Królewska gra z Ur: Gra z Mezopotamii licząca sobie 5000 lat #64. Wyświetlacz siedmiosegmentowy: Wyświetlacz taki jak ten używany w kalkulatorach i kuchenkach mikrofalowych #65. Lśniący dywan: Generuj za pomocą programu dywan jak z filmu Lśnienie #66. Prosty szyfr podstawieniowy: Bardziej zaawansowana wersja szyfru Cezara #67. Sinusoidalna wiadomość: Wyświetlanie przewijanej wiadomości w kształcie fali #68. Przesuwanka: Klasyczna układanka 4×4 #69. Wyścig ślimaków: Szybkie wyścigi ślimaków! #70. Soroban - japoński abakus: Komputerowa symulacja przyrządu do liczenia używanego długo przed powstaniem komputerów #71. Powtarzanie dźwięków: Staraj się zapamiętywać coraz dłuższe sekwencje dźwięków #72. Tekst kanciastoporty: Przetłumacz wiadomość na tEkSt KaNcIaStOpoRtY #73. Sudoku: Klasyczna łamigłówka z gazet #74. Zamiana tekstu na mowę: Spraw, by Twój komputer do Ciebie przemówił! #75. Trzy karty: Podstępna gra w trzy karty, w którą przegrał już niejeden turysta #76. Kółko i krzyżyk: Klasyczna gra dla dwóch osób, w której gracze naprzemiennie stawiają X i O #77. Wieże Hanoi: Klasyczna łamigłówka z krążkami układanymi na sobie według określonych zasad #78. Podchwytliwe pytania: Quiz z pozornie łatwymi pytaniami i zaskakującymi odpowiedziami #79. 2048: Przyjemna układanka polegająca na dopasowywaniu płytek #80. Szyfr Vigenère'a: Szyfr tak zaawansowany, że nikomu nie udało się go złamać przez setki lat, dopóki nie powstały komputery #81. Wiadra z wodą: Uzyskaj dokładnie 4 litry wody przez wylewanie i napełnianie trzech wiader
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 219
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WEAiI
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153060 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Big book of small Python projects : 81 easy practice programs, 2021
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The big book of small Python projects : 81 easy practice programs.
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: No Starch Press.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności