158660
No cover
Book
In basket
KLUCZOWE KONCEPCJE ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Zarządzanie procesowe jako podstawa robotyzacji procesów biznesowych Definicyjne ujęcie robotyzacji procesów biznesowych Klasy narzędzi informatycznych do robotyzacji procesów biznesowych Cechy i klasyfikacja robotów programowych Wykorzystanie koncepcji platformy w kontekście robotyzacji procesów biznesowych Kooperacja i koordynacja współpracy robotów i ludzi Robotyzacja procesów biznesowych w kontekście modeli działania IT Robotyzacja na tle innych sposobów automatyzacji procesów biznesowych Eksploracja procesów biznesowych jako działanie uzupełniające robotyzację Podejście krytyczne do robotyzacji procesów biznesowych STRATEGICZNE ASPEKTY ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Pojęcia modelu biznesowego i systemu zarządzania przedsiębiorstwem Cyfryzacja jako determinanta zmiany modelu biznesowego i systemu zarządzania przedsiębiorstwem Wpływ robotyzacji procesów biznesowych na zmiany modelu biznesowego i system zarządzania przedsiębiorstwa - wyniki badań literaturowych Ocena dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa w kontekście strategicznego planowania rozwoju robotyzacji procesów Kluczowe koncepcje modeli dojrzałości Cel zastosowania modeli oceny dojrzałości Elementy składowe modeli oceny dojrzałości i ich hierarchia Podejście do przeprowadzania oceny dojrzałości i reprezentacji jej wyników Analiza podejść do oceny dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa WDRAŻANIE ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH Uwarunkowania wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Determinanty wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Korzyści z wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Bariery związane z wdrażaniem robotyzacji procesów biznesowych Czynniki ryzyka występujące we wdrażaniu robotyzacji procesów biznesowych Kosztowe aspekty robotyzacji procesów biznesowych Pozycjonowanie robotyzacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwach z perspektywy zmian organizacyjnych Formułowanie wiązki celów robotyzacji procesów biznesowych Model realizacyjny robotyzacji procesów biznesowych Sposoby pozyskania robotów do organizacji Sposoby utrzymania i rozwoju robotów w organizacji Model operacyjny robotyzacji procesów biznesowych Struktura organizacyjna jednostki odpowiedzialnej za robotyzację procesów biznesowych Formuła realizacyjna wdrożenia robotyzacji procesów biznesowych Wdrożenie potwierdzające wykonalność robotyzacji procesów biznesowych Uruchomienie i realizacja dedykowanego projektu budowy robotów programowych Operacyjne zarządzanie robotami programowymi ROBOTYZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZMIANY W MODELACH BIZNESOWYCH I SYSTEMACH ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE UWARUNKOWAŃ ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Założenia konstrukcji modeli konceptualno-teoretycznych Operacjonalizacja zmiennych ukrytych w kontekście postulowanych modeli konceptualno-teoretycznych Parceling zmiennych obserwowalnych Analiza wymiarowości modeli konceptualno-teoretycznych dla zagregowanych pozycji czynnikowych Konfirmacyjne modele czynnikowe a weryfikacja wymiarowości struktur czynnikowych Analiza spójności pozycji czynnikowych Modelowanie strukturalne związków przyczynowo-skutkowych Zastosowanie wielowymiarowej analizy korespondencji w diagnozie robotyzacji procesów biznesowych METODA STRATEGICZNEGO POZYCJONOWANIA ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE Cele i założenia metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Podejście zastosowane do opracowania i weryfikacji metody SPRINT Struktura metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wspólna warstwa pojęciowa dotycząca robotyzacji procesów biznesowych Określenie założeń budowanej ontologii bazowej Analiza możliwości wykorzystania istniejących ontologii lub ich fragmentów Konceptualizacja ontologii bazowej Formalizacja ontologii bazowej Weryfikacja ontologii bazowej Adaptacja ontologii bazowej na potrzeby danego przedsiębiorstwa Ocena determinant strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Autorski model oceny dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa. Dyrektywy postępowania w ramach metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Identyfikacja interesariuszy kluczowych z perspektywy strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wprowadzenie wspólnej warstwy pojęciowej robotyzacji procesów biznesowych Identyfikacja i ocena determinant strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Ocena bazowej dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa Identyfikacja i ocena luk w dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa Sformułowanie wytycznych dotyczących strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wstępna weryfikacja metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych
Sygnatura czytelni BMW: XII G 40 @@
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6533 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 355-375.
Funding information note
Finansowanie: Fundacja DigitalPoland.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności