158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces dystrybucji produktów materialnych w gospodarce cyfrowej / Anna M. Zarzycka. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022. - 159, [4] strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Ewolucja dystrybucji produktów w naukach o zarządzaniu Dystrybucja - od funkcji do procesu Dystrybucja w optyce strategicznej Proces biznesowy - definicja, typologia i cechy Wyzwania dla dystrybucji produktów w gospodarce cyfrowej. Rewolucja technologiczna siłą napędową dystrybucji Nowy profil konsumenta Zmieniający się charakter produktu Model procesu dystrybucji produktów w realiach cyfryzacji Model badawczy procesu dystrybucji w gospodarce 4.0 Proces dystrybucji - input a output Struktura wewnętrzna procesu dystrybucji Dominujące atrybuty procesu dystrybucji Proces dystrybucji produktów w polskiej praktyce - badania własne Metodyka badań empirycznych i charakterystyka próby badawczej Operacjonalizacja procesu dystrybucji i wymiarów produktu Analiza procesu dystrybucji produktów polskich producentów Wymiary produktów w polskiej gospodarce przyczynkiem do identyfikacji hybryd produktowych Hybrydy produktowe a specyfika branży i dystrybucji Od wymiarów produktu materialnego do jego hybryd Hybryda nr 1 - gry komputerowe Hybryda nr 2 - muzyka Hybryda nr 3 - meble Hybryda nr 4 - soki Hybryda nr 5 - produkty mięsne Interakcje pomiędzy hybrydami produktu a składowymi procesu dystrybucji
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 57 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6536 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 147-159.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności