158660
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ 1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS 1.1.Specyfika przedsiębiorstw sektora KIBS 1.2.Tworzenie wartości w sektorze KIBS - rola potencjału kompetencyjnego pracowników i procesów zarządzania wiedzą 1.3.Innowacyjność i personalizacja działania jako podstawowe atrybuty przedsiębiorstw sektora KIBS ROZDZIAŁ 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę opartą na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników 2.1.Praca oparta na wiedzy i pracownicy wiedzy 2.2.Produktywność pracowników wiedzy - problemy konceptualizacji i pomiaru 2.3.Produktywność pracowników wiedzy - perspektywa zachowań i rezultatów ROZDZIAŁ 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy 3.1.Założenia systemów wysoce wydajnej pracy (HPWS) a architektura ZZL w kontekście specyfiki firm tworzących wysokospecjalistyczne usługi oparte na wiedzy 3.2.Związki HPWS/HPWP z produktywnością indywidualną i organizacyjną 3.3.ZZL a innowacyjność firm sektora KIBS ROZDZIAŁ 4. Dopasowanie człowiek-organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej 4.1.Dopasowanie do pracy i organizacji - analiza i perspektywy badawcze z punktu widzenia nauk o zarządzaniu 4.2.Związek dopasowania organizacyjnego z wynikami pracowników - główne obszary badawcze i najważniejsze wnioski z badań 4.3.Rola zarządzania ludźmi we wspieraniu dopasowania organizacyjnego pracowników wiedzy ROZDZIAŁ 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskiwanie pożądanych efektów zawodowych 5.1.Przywiązanie i zaangażowanie organizacyjne 5.2.Satysfakcja z pracy 5.3.Poczucie sensu pracy 5.4.Przekonanie o własnej skuteczności 5.5.Postrzegane wsparcie organizacyjne 5.6.Elastyczność indywidualna ROZDZIAŁ 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza 6.1.Cele. pytania badawcze i hipotezy 6.2.Założenia dotyczące empirycznej weryfikacji modelu teoretycznego i opis zmiennych 6.3.Etapy postępowania badawczego, procedura badań oraz charakterystyka próby 6.4.Metody analizy danych i procedury kontroli jakości badań 6.5.Narzędzia pomiaru zmiennych w badaniu ilościowym 6.6.Gromadzenie danych w wywiadach jakościowych ROZDZIAŁ 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I 7.1.Charakterystyka modelu I i wstępne analizy 7.2.Związek systemu ZZL z produktywnością (zachowaniami i rezultatami) pracowników w percepcji menedżerów i podwładnych 7.3.Związki zachowań i rezultatów z miarami produktywności oraz kluczowymi kompetencjami - opinie menedżerów 7.4.Czy dopasowanie pracowników pośredniczy w relacji pomiędzy praktykami ZZL a produktywnością pracowników? - testowanie modelu I w badaniu ilościowym 7.5.Rola systemu ZZL i dopasowania w kreowaniu produktywności pracowników wiedzy - opis i próba interpretacji w badaniu jakościowym 7.6.Produktywność pracowników i specyfika pracy opartej na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - dane z wywiadów 1DI 7.7.Rola praktyk ZZL w stymulowaniu produktywności pracowników - w świetle dyskusji ekspertów podczas FG1 7.8.Podsumowanie i dyskusja wyników - model I ROZDZIAŁ 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model II 8.1.Charakterystyka modelu II i wstępne analizy 8.2.Czynniki pośredniczące w relacji praktyk ZZL i produktywności pracowników - testowanie efektów pośrednich - badanie ilościowe 8.3.Kluczowe czynniki produktywności (zachowań i rezultatów) pracowników wiedzy w opiniach menedżerów - badania jakościowe 8.4.Podsumowanie i dyskusja wyników - model II ROZDZIAŁ 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III 9.1.Charakterystyka modelu III i wstępne analizy 9.2.Czynniki wzmacniające wpływ praktyk ZZL na dopasowanie i produktywność pracowników 9.3.Podsumowanie i dyskusja wyników - model III ROZDZIAŁ 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy 10.1.Teoretyczna zawartość badanych konstruktów - propozycja rekonfiguracji 10.2.Rekomendacje dla zarządzania zasobami ludzkimi w firmach tworzących wysokospecjalistyczne usługi
Sygnatura czytelni BMW: II A 49 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153155 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 287-310.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności