158660
No cover
Book
In basket
(Prace Geograficzne / Polska Akademia Nauk. Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania im. Stanisława Leszczyckiego, ISSN 0373-6547 ; nr 277)
1.4. Narzędzia GIS, materiały źródłowe, metody badań oraz metody pozyskania danych 2. Dostępność w transporcie indywidualnym i zbiorowym 2.1. Podział definicji i klasyfikacji transportu w mieście 2.2. Komponenty dostępności transportowej i metody jej mierzenia 2.2.1. Komponent przestrzenny 2.2.2. Komponent transportowy 2.2.3. Komponent czasowy 2.2.4. Komponent indywidualny 2.3. Przegląd badań dostępności w transporcie indywidualnym i zbiorowym 2.3.1. Analiza zmian dostępności w wyniku zmian rozmieszczenia ludności oraz zróżnicowania celów podróży 2.3.2. Analiza zmian dostępności w wyniku rozbudowy infrastruktury 2.3.3. Analiza zmian dostępności w wyniku zmian organizacyjnych 2.3.4. Analiza zmian dostępności dla poszczególnych grup społeczno- ekonomicznych 2.4. Metody pomiaru dostępności transportowej 2.4.1. Metody badań dostępności 2.4.2. Metody dostępności użyte w pracy 3. Komponenty dostępności transportowej w Szczecinie 3.1. Komponent przestrzenny 3.1.1. Rozmieszczenie źródeł podróży (ludność) – analiza porównawcza z innymi miastami portowymi akwenu Morza Bałtyckiego i Północnego 3.1.2. Zmiany liczby ludności - analiza porównawcza z innymi miastami portowymi akwenu Morza Bałtyckiego i Północnego 3.2. Komponent transportowy 3.2.1. Sieć transportu indywidualnego i zbiorowego w porównaniu do innych miast portowych 3.2.2. Transport indywidualny w 2018 – prędkości na sieci 3.2.3. Transport publiczny w latach 2009/2012/2015/2018 3.2.4. Budowa szybkiego tramwaju 3.3. Komponent indywidualny 3.4. Komponent czasowy 4. Dostępność czasowa do wybranych usług 4.1. Pływalnie (kryte) 4.2. Kina 4.3. Centra handlowe 4.4. Szpitale 4.5. Ludność zamieszkująca obszary o dalszych odległościach dojazdu do wybranych usług transportem publicznym i prywatnym 4.6. Zróżnicowanie czasowe transportem publicznym i prywatnym w dojazdach do wybranych usług 5. Dostępność potencjałowa do ludności 5.1. Diagnoza dla transportu publicznego i indywidualnego 5.2. Różnice przestrzenne dostępności potencjałowej między transportem publicznym a samochodem prywatnym 6. Dostępność czasowa (kumulatywna) oraz iloraz potencjałów do miejsc pracy i usług edukacyjnych 6.1. Dostępność kumulatywna do miejsc pracy 6.2. Iloraz potencjałów. Analiza popytowo-podażowa miejsc pracy 6.3. Dostępność kumulatywna do placówek edukacji 6.4. Iloraz potencjałów. Analiza popytowo-podażowa dostępności do miejsc edukacji 7. Zróżnicowanie dostępności w ujęciu dynamicznym (2009-2018) 7.1. Dostępność potencjałowa do ludności przy uwzględnieniu zmian transportowych i przestrzennych 7.2. Zmiany liczby ludności a średni czas dojazdu do rejonów transportowych 7.3. Analiza zmian dobowych dostępności czasowej w ujęciu dynamicznym 2009-2018 7.4. Standaryzacja wyników i miernik syntetyczny dostępności na poziomie osiedli i dzielnic w Szczecinie (ranking dostępności) 8. Wnioski i rekomendacje z badań dostępności transportowej w Szczecinie 8.1. Podsumowanie badań dostępności w Szczecinie – wnioski
Availability:
Magazyn
Copies are only available in the library: sygn. 153293 E N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 173-187.
Funding information note
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki
Language note
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności