155360
Książka
W koszyku
Pandemia COVID-19 jako uwarunkowanie konsumpcji Kryzys a zachowania konsumentów – ujęcie modelowe Pandemia spowodowana wirusem SARS-CoV-2 na świecie i w Polsce Optymizm i pesymizm konsumentów. Poziom ufności konsumenckiej w czasie pandemii koronawirusa COVID-19 a zachowania konsumentów w świetle analizy literatury przedmiotu i raportów agencji badawczych Badanie zachowań konsumpcyjnych w czasach pandemii – aspekty terminologiczne i metodyczne Podejścia metodyczne w poznaniu zagadnień zachowań konsumenta Integracja metodologiczna a badanie zachowań konsumpcyjnych w czasie kryzysu Zakres przedmiotowy badań konsumpcji spowodowanej pandemią COVID-19 – problemy terminologiczno-metodyczne Założenia metodyczne badań własnych, przebieg badań i charakterystyka respondentów Konsumpcja w czasach pandemii – zachowania, trendy Nastroje konsumentów i sytuacja gospodarstw domowych respondentów w czasie pandemii koronawirusa Zmiany zachowań konsumpcyjnych w czasie pandemii Pandemia jako impuls do prospołecznej i zrównoważonej konsumpcji Zapis etnograficzny zmian zachowań konsumpcyjnych w kontekście pandemii Kryzys spowodowany pandemią a zachowania nabywcze – pandemiczny i popandemiczny obraz konsumentów Synteza badań nad konsumpcją w czasie pandemii. Model reakcji konsumentów na kryzys COVID-19 Próba wskazania przyszłych trendów konsumpcyjnych zarysowujacych się pod wpływem kryzysu spowodowanego pandemią
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 11
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153416 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 145-151.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności