158672
Book
In basket
Pandemia COVID-19 jako uwarunkowanie konsumpcji Kryzys a zachowania konsumentów – ujęcie modelowe Pandemia spowodowana wirusem SARS-CoV-2 na świecie i w Polsce Optymizm i pesymizm konsumentów. Poziom ufności konsumenckiej w czasie pandemii koronawirusa COVID-19 a zachowania konsumentów w świetle analizy literatury przedmiotu i raportów agencji badawczych Badanie zachowań konsumpcyjnych w czasach pandemii – aspekty terminologiczne i metodyczne Podejścia metodyczne w poznaniu zagadnień zachowań konsumenta Integracja metodologiczna a badanie zachowań konsumpcyjnych w czasie kryzysu Zakres przedmiotowy badań konsumpcji spowodowanej pandemią COVID-19 – problemy terminologiczno-metodyczne Założenia metodyczne badań własnych, przebieg badań i charakterystyka respondentów Konsumpcja w czasach pandemii – zachowania, trendy Nastroje konsumentów i sytuacja gospodarstw domowych respondentów w czasie pandemii koronawirusa Zmiany zachowań konsumpcyjnych w czasie pandemii Pandemia jako impuls do prospołecznej i zrównoważonej konsumpcji Zapis etnograficzny zmian zachowań konsumpcyjnych w kontekście pandemii Kryzys spowodowany pandemią a zachowania nabywcze – pandemiczny i popandemiczny obraz konsumentów Synteza badań nad konsumpcją w czasie pandemii. Model reakcji konsumentów na kryzys COVID-19 Próba wskazania przyszłych trendów konsumpcyjnych zarysowujacych się pod wpływem kryzysu spowodowanego pandemią
Sygnatura czytelni BMW: IV C 11 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 153416 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 145-151.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków).
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności