158660
No cover
Book
In basket
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Znaczenie i istota marketingu usług Znaczenie usług Pojęcie i cechy specyficzne usług Specyfika marketingu usług Promocja na rynku usług Specyfika promocji na rynku usług Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach Istota ambient marketingu Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing) Marketing Wirusowy (Viral Marketing) Marketing Szeptany (Buzz Marketing) Trendsetting Marketing Kontrowersyjny E-mail Marketing Przykłady realizacji kampanii ambientowych Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej Etapy budowy kampanii promocyjnej Promocja wybranych rodzajów usług Usługi bankowe Usługi gastronomiczne Usługi hotelarskie Usługi pośrednictwa Usługi transportowe Usługi ubezpieczeniowe Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki Polska Organizacja Turystyczna (POT) Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT) Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT) Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich....
Sygnatura czytelni BMW: VI E 45 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 153644 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 153645 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykazy aktów prawnych na stronach 155-161.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności