158722
Book
In basket
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 354 strony ; 24 cm.
Branża public relations w Polsce Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji. Etyczne fundamenty branży Public relations a reklama Grupy docelowe działań public relations Sfery zadaniowe public relations Organizacja działań public relations w firmie Agencje public relations jako partner w osiąganiu celów organizacji Badania i pomiar efektów Wykorzystanie badań do potrzeb public relations Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations Brief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego Hipotezy i cele badawcze Procedura badań Konstruowanie narzędzi Obszary badawcze Badania satysfakcji pracowników Raport z badań i jego wykorzystanie w działaniach public relations System identyfikacji wizualnej i jego pochodne Tożsamość i wizerunek firmy Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej Księga identyfikacji wizualnej Integrator w systemie identyfikacji Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Rebranding Planowanie strategiczne i operacyjne Strategia public relations zasady przygotowania dokumentu Elementy składowe dokumentu strategii Cele główne i operacyjne Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii Kampanie public relations Partnerzy kampanii public relations Raport z kampanii public relations Komunikowanie w kampanii Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations Organizacja wydarzeń w ramach kampanii Harmonogramy w public relations Budżetowanie kampanii public relations Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe Definiowanie sytuacji kryzysowej Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa Cykl i klasyfikacja kryzysu Przed kryzysem Model przygotowania przed kryzysem (4R) Przyczyny i symptomy sytuacji kryzysowych Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem przed kryzysem Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych Opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej Podczas kryzysu Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem podczas kryzysu Działania podczas kryzysu Schemat obiegu informacji Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków Współpraca z dziennikarzami w sytuacji kryzysowej Efekt kryzysu rozszerzonego (eskalacja kryzysu) Zintegrowany system raportujący Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu Po kryzysie Skutki sytuacji kryzysowej Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem po kryzysie Teoria echa pokryzysowego Protokół pokryzysowy Kryzysy w mediach społecznościowych Wybrane modele zarządzania w kryzysie Dezinformacja Wpływ dezinformacji na procesy komunikacyjne Rewolucja mediów społecznościowych jako wsparcie dezinformacji Bańka informacyjna determinująca procesy rozwoju dezinformacji Zapobieganie dezinformacji w public relations Sztuczna inteligencja tworzenie przekazów i dezinformacja Kluczowe zagrożenia AI z punktu widzenia public relations ChatGPT i deepfake Sztuczna inteligencja jako narzędzie manipulacji Relacje z mediami Zasady skutecznych relacji z mediami Organizacja relacji z mediami w firmach Jak rozmawiać z dziennikarzem? Rodzaje materiałów prasowych Jak napisać dobrą informację prasową? Autoryzować czy nie autoryzować? Czy pisać sprostowania? Konferencja prasowa Monitoring mediów Analizy i ich wykorzystanie Komunikacja wewnętrzna i budowanie relacji Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji wewnętrznej Błędy w komunikacji wewnętrznej Motywacja finansowa i pozafinansowa Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy Relacje ze społecznościami lokalnymi Public affairs, lobbing i public relations Istota komunikacji na poziomie lokalnym Sponsoring Korzyści wynikające ze sponsoringu Umowy sponsorskie Public relations w sieci Public relations w sieci istota i korzyści Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci Zasady projektowania kampanii public relations w sieci Wizerunek osobisty Budowanie wizerunku własnego Komunikacja werbalna i niewerbalna Wizerunek osoby na rynku pracy Dokumenty aplikacyjne
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 84 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154277 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154278 N (1 egz.)
Notes:
General note
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Target audience note
Dla studentów kierunków dziennikarskich związanych z marketingiem, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności