158722
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 354 strony ; 24 cm.
Branża public relations w Polsce Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji. Etyczne fundamenty branży Public relations a reklama Grupy docelowe działań public relations Sfery zadaniowe public relations Organizacja działań public relations w firmie Agencje public relations jako partner w osiąganiu celów organizacji Badania i pomiar efektów Wykorzystanie badań do potrzeb public relations Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations Brief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego Hipotezy i cele badawcze Procedura badań Konstruowanie narzędzi Obszary badawcze Badania satysfakcji pracowników Raport z badań i jego wykorzystanie w działaniach public relations System identyfikacji wizualnej i jego pochodne Tożsamość i wizerunek firmy Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej Księga identyfikacji wizualnej Integrator w systemie identyfikacji Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Rebranding Planowanie strategiczne i operacyjne Strategia public relations zasady przygotowania dokumentu Elementy składowe dokumentu strategii Cele główne i operacyjne Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii Kampanie public relations Partnerzy kampanii public relations Raport z kampanii public relations Komunikowanie w kampanii Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations Organizacja wydarzeń w ramach kampanii Harmonogramy w public relations Budżetowanie kampanii public relations Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe Definiowanie sytuacji kryzysowej Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa Cykl i klasyfikacja kryzysu Przed kryzysem Model przygotowania przed kryzysem (4R) Przyczyny i symptomy sytuacji kryzysowych Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem przed kryzysem Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych Opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej Podczas kryzysu Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem podczas kryzysu Działania podczas kryzysu Schemat obiegu informacji Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków Współpraca z dziennikarzami w sytuacji kryzysowej Efekt kryzysu rozszerzonego (eskalacja kryzysu) Zintegrowany system raportujący Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu Po kryzysie Skutki sytuacji kryzysowej Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem po kryzysie Teoria echa pokryzysowego Protokół pokryzysowy Kryzysy w mediach społecznościowych Wybrane modele zarządzania w kryzysie Dezinformacja Wpływ dezinformacji na procesy komunikacyjne Rewolucja mediów społecznościowych jako wsparcie dezinformacji Bańka informacyjna determinująca procesy rozwoju dezinformacji Zapobieganie dezinformacji w public relations Sztuczna inteligencja tworzenie przekazów i dezinformacja Kluczowe zagrożenia AI z punktu widzenia public relations ChatGPT i deepfake Sztuczna inteligencja jako narzędzie manipulacji Relacje z mediami Zasady skutecznych relacji z mediami Organizacja relacji z mediami w firmach Jak rozmawiać z dziennikarzem? Rodzaje materiałów prasowych Jak napisać dobrą informację prasową? Autoryzować czy nie autoryzować? Czy pisać sprostowania? Konferencja prasowa Monitoring mediów Analizy i ich wykorzystanie Komunikacja wewnętrzna i budowanie relacji Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji wewnętrznej Błędy w komunikacji wewnętrznej Motywacja finansowa i pozafinansowa Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy Relacje ze społecznościami lokalnymi Public affairs, lobbing i public relations Istota komunikacji na poziomie lokalnym Sponsoring Korzyści wynikające ze sponsoringu Umowy sponsorskie Public relations w sieci Public relations w sieci istota i korzyści Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci Zasady projektowania kampanii public relations w sieci Wizerunek osobisty Budowanie wizerunku własnego Komunikacja werbalna i niewerbalna Wizerunek osoby na rynku pracy Dokumenty aplikacyjne
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 84 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154277 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154278 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków dziennikarskich związanych z marketingiem, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności