158660
Książka
W koszyku
Prognozowanie w przedsiębiorstwie : metody i ich zastosowanie / Paweł Dittmann. - Wydanie 5. zmienione i uzupełnione. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media ; [Warszawa] : Wolters Kluwer, copyright 2016. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem Informacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem Znaczenie prognoz w zarządzaniu przedsiębiorstwem Prognozowanie Proces prognostyczny Klasyfikacja metod prognozowaniaDane prognostyczne Wymagania, jakie powinny spełniać dane Postać danych Statystyczna obróbka danych Transformacja danych Agregacja danych Uzupełnianie brakujących danych Eksploracyjna analiza danych Metody oparte na modelach szeregu czasowego Składowe szeregu czasowego Identyfikacja postaci składowej systematycznej szeregu Identyfikacja obserwacji odstających Modele szeregów czasowych Modele szeregów czasowych z trendem Modele analityczne Modele wygładzania wykładniczego dla szeregów czasowych z trendem Modele szeregów czasowych z wahaniami sezonowymi Metoda wskaźników Iteracyjna metoda dekompozycji szeregu czasowego Analiza harmoniczna Modele wygładzania wykładniczego dla szeregów czasowych z wahaniami sezonowymi Modele szeregów czasowych z wahaniami cyklicznymi Modele autoregresji i średniej ruchomej (ARMA i ARIMA) Metody oparte na modelach ekonometrycznych Wybór zmiennych objaśniających modelu Wybór postaci analitycznej modelu Estymacja i weryfikacja modelu Jednorównaniowe liniowe modele ekonometryczne Estymacja i weryfikacja modelu Zastosowanie modelu Ekonometryczne modele wahań sezonowych Nieliniowe modele ekonometryczne Modele liniowe względem parametrów Modele linearyzowalne Modele nieliniowe w ścisłym sensie Regresja ważona Regresja logitowa i probitowa Regresja krokowa Identyfikacja obserwacji odstających Modele analogowe Modele ze zmiennymi wiodącymi Modele analizy kohortowej Testy rynkowe Metoda delficka, burza mózgów Prognozowanie na podstawie opinii osób bezpośrednio zajmujących się sprzedażą Prognozowanie na podstawie opinii kierownictwa przedsiębiorstwa Prognozowanie na podstawie opinii ekspertów spoza przedsiębiorstwa Prognozowanie na podstawie badań intencji nabywców Prawdopodobieństwo subiektywne w metodach jakościowych System prognostyczny przedsiębiorstwa Baza danych prognostycznych Metody statystycznej obróbki i analizy danych prognostycznych Metody prognozowania. Integracja metod ilościowych z ocenami ekspertów Oceny ekspertów w procesie strukturalizacji problemu prognostycznego Korygowanie prognoz budowanych metodami jakościowymi Kombinacja prognoz Korygowanie prognoz budowanych metodami ilościowymi na podstawie modeli formalnych I rodzaju Konstruowanie prognoz wyznaczanych metodami ilościowymi na podstawie modeli formalnych II rodzaju Wybór sposobu integracji Programy komputerowe Monitorowanie prognoz Heurystyki i błędy poznawcze 8. Prognozowanie wielkości sprzedaży Pojęcie prognozy sprzedaży Metody prognozowania sprzedaży, analizy przypadków Prognozowanie sprzedaży produktów obecnych na rynku od dłuższego czasu Prognozowanie sprzedaży produktów niedawno wprowadzonych na rynek Prognozowanie sprzedaży produktów wprowadzanych na rynek 9. Prognozowanie finansowe Planowanie finansowe Prognozowanie sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa Prognozowanie zagrożenia finansowego przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: IX E 3 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154445 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [304]-314. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków ekonomicznych i menedżerów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności