156789
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Czym są social media Strategia w marketingu oraz konieczność jej wykorzystania w social mediach Pozycjonowanie marki Archetypy Brand purpose Claim Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Analiza konkurencji i audyt własnych działań Persony i grupa docelowa w social mediach Brand visual identity i marka w social mediach Cele działań w social mediach Wyróżniki komunikacyjne Dobór kanałów komunikacji i mediów idealnych dla marki Lejki sprzedażowe i ich rola oraz projektowanie w działaniach SM Komunikacja w social mediach. Typy contentu i formaty treści Technologie immersyjne coraz popularniejsze w social mediach Aktywacje konsumenckie User generated content Budowanie społeczności Własna społeczność czy korzystanie z już istniejących? Budowanie społeczności w sieci Customer experience, customer care oraz user experience w SM Tworzenie treści Memy RTM-y Copywriting Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Planowanie treści i ich dystrybucja Analityka
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 90 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154851 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 159-[160].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności