156984
Book
In basket
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Czym są social media Strategia w marketingu oraz konieczność jej wykorzystania w social mediach Pozycjonowanie marki Archetypy Brand purpose Claim Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Analiza konkurencji i audyt własnych działań Persony i grupa docelowa w social mediach Brand visual identity i marka w social mediach Cele działań w social mediach Wyróżniki komunikacyjne Dobór kanałów komunikacji i mediów idealnych dla marki Lejki sprzedażowe i ich rola oraz projektowanie w działaniach SM Komunikacja w social mediach. Typy contentu i formaty treści Technologie immersyjne coraz popularniejsze w social mediach Aktywacje konsumenckie User generated content Budowanie społeczności Własna społeczność czy korzystanie z już istniejących? Budowanie społeczności w sieci Customer experience, customer care oraz user experience w SM Tworzenie treści Memy RTM-y Copywriting Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Planowanie treści i ich dystrybucja Analityka
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 90 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154851 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 159-[160].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności