158660
Book
In basket
Rozdział 1. ZJAWISKA KRYZYSOWE JAKO PRZEDMIOT BADAŃ NAUK SPOŁECZNYCH 1.1. Kryzys w ujęciu psychologicznym 1.2. Kryzys jako przedmiot badań w naukach socjologicznych 1.3. Ekonomiczna i polityczna perspektywa kryzysu Rozdział 2. KRYZYS I INNE ZJAWISKA KRYZYSOWE W ORGANIZACJI 2.1. Kryzys i inne zjawiska kryzysowe w organizacji – dylematy definicyjne 2.2. Z historii badań nad zjawiskami kryzysowymi w naukach o zarządzaniu i jakości 2.3. Wybrane typologie kryzysów i sytuacji kryzysowych 2.4. Przyczyny zjawisk kryzysowych 2.5. Podatność i odporność na kryzys Rozdział 3. ZARZĄDZANIE ZJAWISKAMI KRYZYSOWYMI 3.1. Zarządzanie sytuacją kryzysową i organizacją w kryzysie 3.2. Procedury i narzędzia w zarządzaniu kryzysowym 3.3. Strategie i modele zarządzania zjawiskami kryzysowymi 3.4. Zjawiska kryzysowe jako szansa 3.5. Kompetencje menedżera zarządzającego organizacją w kryzysie
Sygnatura czytelni BMW: VII C 109 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154971 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154972 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 149-163.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Wschodnioeuropejską Akademię Nauk Stosowanych w Białymstoku.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności