158660
Książka
W koszyku
Rozdział 1. ZJAWISKA KRYZYSOWE JAKO PRZEDMIOT BADAŃ NAUK SPOŁECZNYCH 1.1. Kryzys w ujęciu psychologicznym 1.2. Kryzys jako przedmiot badań w naukach socjologicznych 1.3. Ekonomiczna i polityczna perspektywa kryzysu Rozdział 2. KRYZYS I INNE ZJAWISKA KRYZYSOWE W ORGANIZACJI 2.1. Kryzys i inne zjawiska kryzysowe w organizacji – dylematy definicyjne 2.2. Z historii badań nad zjawiskami kryzysowymi w naukach o zarządzaniu i jakości 2.3. Wybrane typologie kryzysów i sytuacji kryzysowych 2.4. Przyczyny zjawisk kryzysowych 2.5. Podatność i odporność na kryzys Rozdział 3. ZARZĄDZANIE ZJAWISKAMI KRYZYSOWYMI 3.1. Zarządzanie sytuacją kryzysową i organizacją w kryzysie 3.2. Procedury i narzędzia w zarządzaniu kryzysowym 3.3. Strategie i modele zarządzania zjawiskami kryzysowymi 3.4. Zjawiska kryzysowe jako szansa 3.5. Kompetencje menedżera zarządzającego organizacją w kryzysie
Sygnatura czytelni BMW: VII C 109 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154971 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154972 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 149-163.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Wschodnioeuropejską Akademię Nauk Stosowanych w Białymstoku.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności