156662
Książka
W koszyku
Tworzenie pamięci. Jak uczniowie sami się nabierają, myśląc, że się uczą Nauczanie z wzięciem pod uwagę potrzeb wszystkich. O tym, jak ważna jest pojemność pamięci operacyjnej Aktywne przyswajanie wiedzy. Szlak pamięci deklaratywnej Sposoby na prokrastynację Jak wyewoluował ludzki mózg i jaki ma to wpływ na nauczanie Aktywne przyswajanie wiedzy. Szlak pamięci proceduralnej Budowanie wspólnoty przez nawyki Łączenie ze sobą uczniów. Moc współpracy w nauce Nauczanie online z osobowością i stylem Wytyczanie drogi do mety. O mocy konspektów Pożegnanie i powitanie Jak radzić sobie w zespole Lista kontrolna dobrego nauczyciela
Sygnatura czytelni BWF: X B 101
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155133 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Uncommon sense teaching : practical insights in brain science to help students learn, 2021
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 371-394.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności