156837
Book
In basket
Tworzenie pamięci. Jak uczniowie sami się nabierają, myśląc, że się uczą Nauczanie z wzięciem pod uwagę potrzeb wszystkich. O tym, jak ważna jest pojemność pamięci operacyjnej Aktywne przyswajanie wiedzy. Szlak pamięci deklaratywnej Sposoby na prokrastynację Jak wyewoluował ludzki mózg i jaki ma to wpływ na nauczanie Aktywne przyswajanie wiedzy. Szlak pamięci proceduralnej Budowanie wspólnoty przez nawyki Łączenie ze sobą uczniów. Moc współpracy w nauce Nauczanie online z osobowością i stylem Wytyczanie drogi do mety. O mocy konspektów Pożegnanie i powitanie Jak radzić sobie w zespole Lista kontrolna dobrego nauczyciela
Sygnatura czytelni BWF: X B 101
Media files:
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. 155133 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Uncommon sense teaching : practical insights in brain science to help students learn, 2021
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 371-394.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności