156536
Książka
W koszyku
Profesjonalizacja roli nauczyciela akademickiego / redakcja naukowa Anna Sajdak-Burska, Iwona Maciejowska. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2020. - 197, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Dydaktyka Akademicka ; 5)
OSOBISTY I SPOŁECZNY ROZWÓJ NAUCZYCIELI AKADEMICKICH Beata Karpińska-Musial Profesjonalizacja postaw społecznych nauczycieli akademickich - zasadność, cele i praktyka Anna Sajdak-Burska Psychospołeczne pułapki rozwoju nauczyciela akademickiego w roli dydaktyka DROGI DOSKONALENIA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH Iwona Maciejowska Nikt nie rodzi się nauczycielem - rozwój kompetencji dydaktycznych kadry akademickiej Jana Trabalikovà The power of case studies at the coursefor university teachers Łucja Kapralska Akademia Innowacyjnej Dydaktyki jako droga do doskonalenia dydaktycznego nauczyciela akademickiego AGH Jerzy Lackowski Z doświadczeń pracy dydaktycznej z doktorantami Lidia Pokrzycka Design thinking i TIK w efektywnym kształceniu doktorantów oraz nauczycieli akademickich Agata Stalmach-Przygoda, Jadwiga Mirecka, Anna Kocurek, Agnieszka Skrzypek, Jolanta Świerszcz, Michał Nowakowski, Grzegorz Cebula, Magdalena Szopa Metodologia i implementacja Obiektywnego U strukturyzowanego Egzaminu Klinicznego (OSCE) - opis dobrej praktyki DYDAKTYKA AKADEMICKA I ROZWÓJ NAUCZYCIELA W WIRZE ZMIAN LEGISLACYJNYCH Anna Janus-Sitarz Jak docenić dydaktykę akademicką? Relacja z dyskusji o doskonaleniu kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich (III Konferencja „Ars Docendi - rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich i doktorantów", Uniwersytet Jagielloński, 10X112018) Brygida Kuźniak Tworzenie publikacji dydaktycznych a nowe rozwiązania prawne - szansa rozwoju czy stare kłopoty? Perspektywa nauczyciela akademickiego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego Piotr Obacz Zarządzanie rozwojem kompetencji nauczycieli akademickich. Między wsparciem i rozwojem dydaktyki a biurokratyzmem i politykierstwem Jan F. Jacko, Daniela Szczepaniak, Tomasz Szewczyk, Agnieszka Śliwa Niektóre determinanty ocen w ankietach studenckich a kompetencje dydaktyków.
Sygnatura czytelni BWF: X B 108
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155351 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński
Uwaga dotycząca języka
Jedna praca w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności