Maciejowska Iwona (1964- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Maciejowska Iwona (1964- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Nauczyciele akademiccy
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Nauczanie
(2)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Studenci
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Akademicka ; 6)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Iwona Maciejowska, Anna Sajdak-Burska AKTYWIZOWANIE STUDENTEK I STUDENTÓW Małgorzata Herman Praktyczne przykłady aktywności i form aktywizacji studentów chemii Joanna Dębowska-Ludwin Zastosowanie Project Based Learning w nauczaniu archeologii - studium przypadku Dagmara Sokołowska Badania na małą skalę w edukacji - dwa wymiary odkrywania przez dociekanie Wioleta J. Karna, Kamila Noworól Design thinking jako metoda kształcenia w zakresie rozwoju kompetencji studenta Karolina Wawer Design thinking w praktyce polonistycznej Anna Grygoruk Odwrócony egzamin jako metoda aktywizowania studentów Łukasz Hajduk Zdalna i stacjonarna możliwość wdrażania modelu pisania magisterskich prac wdrożeniowych w naukach humanistycznych i społecznych DOŚWIADCZENIA EDUKACJI ZDALNEJ Monika Czyżewska, Olga Mastela, Małgorzata Winiarska-Brodowska W stronę refleksyjnej praktyki i dialogicznej informacji zwrotnej w synchronicznym i asynchronicznym nauczaniu (zdalnym). Inspiracje dydaktyczne z Aarhus University Wojciech Szymla, Anna K. Stanisławska-Mischke Rola uprzednich doświadczeń nauczyciela akademickiego a efektywność zdalnej dydaktyki w trakcie pandemii COVID-19. Studium przypadku Małgorzata Lasota, Grzegorz Kasparek, Patryk Obajtek, Anna Jagusiak, Martyna Pacanowska Wzbudzanie zainteresowania studentów tematyką zajęć z wykorzystaniem technik aktywizujących podczas zajęć on-line Anna Wierciak Użycie cyfrowych opowieści w nauczaniu na poziomie akademickim na przykładzie lektoratu języka angielskiego Aeddan Shaw, Elżbieta Zienkiewicz Introducing the flipsaw classroom Artur Gunia Blog jako narzędzie aktywizacji i motywowania studentów - przykład wykorzystania w dydaktyce zdalnej Brygida Kuźniak Akademicka netykieta. Garść uwag opartych na regułach protokołu dyplomatycznego Aleksandra Lis, Iwona Maciejowska Zdalne nauczanie w czasie pandemii COVID-19 w perspektywie doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Implikacje na przyszłość WSPARCIE KADRY AKADEMICKIEJ OBECNEJ I PRZYSZŁEJ Iwona Maciejowska, Katarzyna Zięba, Bartosz Trzewik, Nataça Brouwer, Stefania Grecea, Bob Pirok, Jocelyne Vreede, Matti Niemela, Johanna Karkkainen Rozwój zawodowy nauczycieli akademickich na wydziałach ścisłych, przyrodniczych, technicznych i inżynieryjnych. Potrzeby i oczekiwania Anna K. Stanisławska-Mischke, Aneta Powroźnik Krótkie szkolenia czy "duże" programy szkoleniowe dla nauczycieli akademickich? Doświadczenia projektu UEK Hub. Uniwersytecki hub dydaktyczny Joanna Markowska, Jacek Markowski, Monika Brząkała, Marta Dzimińska, Artur Majchrzak, Sylwia Biały, Dominika Hołodziuk Model szkoleń w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowo-pedagogicznych nauczycieli akademickich na Uniwersytecie Przyrodnicznym we Wrocławiu w czasie pandemii Anna Wach, Joanna Furmańczyk Wsparcie rozwoju kompetencji do nauczania on-line w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu Anna Sajdak-Burska Zagrajmy w pokera... czyli Student Centered Learning w praktyce kształcenia kadry akademickiej Iwona Maciejowska Ewaluacja efektów uczenia się jako jeden z tematów rozwoju kompetencji dydaktycznych doktorantów
Sygnatura czytelni BWF: X B 106
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155202 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155215 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(DA Dydaktyka Akademicka ; 4)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
ROZWÓJ KOMPETENCJI DYDAKTYCZNYCH NAUCZYCIELI AKADEMICKICH Natalia Demeshkant, Ludmiła Dankievich Improving teaching skills ofthefaculty: experience of National University oj Life and Etwironmental Sciences of Ukrainę Beata Karpińska-Musiał, Marcin Zieliński Nauczyciele nauczycielom: Centrum Tutorów, Laboratorium Inicjatyw Dydaktycznych oraz Doktoratorium Uniwersytetu Gdańskiego Eliza Rogowska-Lasocka, Marta Skrzydelska Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich - przykład Uniwersytetu Otwartego Uniwersytetu Warszawskiego Anna Sajdak-Burska Hospitacje zajęć jako narzędzie wspomagania rozwoju nauczyciela akademickiego w roli dydaktyka Anna Wach-Kąkolewicz Modele prowadzenia zajęć przez młodych nauczycieli Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ROZWÓJ KOMPETENCJI DYDAKTYCZNYCH DOKTORANTÓW Agata Stalmach-Przygoda, Magdalena Szopa, Anna Kocurek, Kamila Żur-Wyrozumska, Agnieszka Skrzypek, Marta Szeliga, Konrad Jabłoński, Andrzej Kononowicz, Michał Nowakowski, Jadwiga Mirecka Przygotowanie studentów studiów doktoranckich Wydziału Lekarskiego do pełnienia roli nauczyciela. Opis dobrej praktyki Iwona Maciejowska Refleksja nad własną nauką oraz doświadczeniem w nauczaniu jedną z metod kształcenia dydaktycznego doktorantów WYBRANE UWARUNKOWANIA I FORMY ROZWIJANIA KOMPETENCJI DYDAKTYCZNYCH Agnieszka Dziedziczak-Foltyn Tutoring, coaching, mentoring w edukacji wyższej - potrzeba instytucjonalizacji metod i profesjonalizacji kompetencji Lidia Jabłonowska Design thinking w edukacji biznesowej jako metoda kształtowania kompetencji społecznych Brygida Kuźniak Poprawność polityczna w akademickim procesie dydaktycznym. Aspekty prawne Jerzy Rosiński Uniwersytet jako organizacja skupiająca ekspertów, konsekwencje dla statusu kompetencji społecznych w pracy dydaktycznej Iwona Maciejowska Zakończenie, czyli rozwój kompetencji dydaktycznych nauczycieli i doktorantów na przykładzie Uniwersytetu Jagiellońskiego
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 49(4) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148164 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Profesjonalizacja roli nauczyciela akademickiego / redakcja naukowa Anna Sajdak-Burska, Iwona Maciejowska. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2020. - 197, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Dydaktyka Akademicka ; 5)
Bibliografie, netografie przy pracach.
OSOBISTY I SPOŁECZNY ROZWÓJ NAUCZYCIELI AKADEMICKICH Beata Karpińska-Musial Profesjonalizacja postaw społecznych nauczycieli akademickich - zasadność, cele i praktyka Anna Sajdak-Burska Psychospołeczne pułapki rozwoju nauczyciela akademickiego w roli dydaktyka DROGI DOSKONALENIA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH Iwona Maciejowska Nikt nie rodzi się nauczycielem - rozwój kompetencji dydaktycznych kadry akademickiej Jana Trabalikovà The power of case studies at the coursefor university teachers Łucja Kapralska Akademia Innowacyjnej Dydaktyki jako droga do doskonalenia dydaktycznego nauczyciela akademickiego AGH Jerzy Lackowski Z doświadczeń pracy dydaktycznej z doktorantami Lidia Pokrzycka Design thinking i TIK w efektywnym kształceniu doktorantów oraz nauczycieli akademickich Agata Stalmach-Przygoda, Jadwiga Mirecka, Anna Kocurek, Agnieszka Skrzypek, Jolanta Świerszcz, Michał Nowakowski, Grzegorz Cebula, Magdalena Szopa Metodologia i implementacja Obiektywnego U strukturyzowanego Egzaminu Klinicznego (OSCE) - opis dobrej praktyki DYDAKTYKA AKADEMICKA I ROZWÓJ NAUCZYCIELA W WIRZE ZMIAN LEGISLACYJNYCH Anna Janus-Sitarz Jak docenić dydaktykę akademicką? Relacja z dyskusji o doskonaleniu kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich (III Konferencja „Ars Docendi - rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich i doktorantów", Uniwersytet Jagielloński, 10X112018) Brygida Kuźniak Tworzenie publikacji dydaktycznych a nowe rozwiązania prawne - szansa rozwoju czy stare kłopoty? Perspektywa nauczyciela akademickiego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego Piotr Obacz Zarządzanie rozwojem kompetencji nauczycieli akademickich. Między wsparciem i rozwojem dydaktyki a biurokratyzmem i politykierstwem Jan F. Jacko, Daniela Szczepaniak, Tomasz Szewczyk, Agnieszka Śliwa Niektóre determinanty ocen w ankietach studenckich a kompetencje dydaktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155351 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności