Metody aktywizujące (pedagogika)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Maciejowska Iwona (1964- )
(1)
Sajdak-Burska Anna
(1)
Wiśniewska Marta (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(699)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Akademicka ; 6)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Iwona Maciejowska, Anna Sajdak-Burska AKTYWIZOWANIE STUDENTEK I STUDENTÓW Małgorzata Herman Praktyczne przykłady aktywności i form aktywizacji studentów chemii Joanna Dębowska-Ludwin Zastosowanie Project Based Learning w nauczaniu archeologii - studium przypadku Dagmara Sokołowska Badania na małą skalę w edukacji - dwa wymiary odkrywania przez dociekanie Wioleta J. Karna, Kamila Noworól Design thinking jako metoda kształcenia w zakresie rozwoju kompetencji studenta Karolina Wawer Design thinking w praktyce polonistycznej Anna Grygoruk Odwrócony egzamin jako metoda aktywizowania studentów Łukasz Hajduk Zdalna i stacjonarna możliwość wdrażania modelu pisania magisterskich prac wdrożeniowych w naukach humanistycznych i społecznych DOŚWIADCZENIA EDUKACJI ZDALNEJ Monika Czyżewska, Olga Mastela, Małgorzata Winiarska-Brodowska W stronę refleksyjnej praktyki i dialogicznej informacji zwrotnej w synchronicznym i asynchronicznym nauczaniu (zdalnym). Inspiracje dydaktyczne z Aarhus University Wojciech Szymla, Anna K. Stanisławska-Mischke Rola uprzednich doświadczeń nauczyciela akademickiego a efektywność zdalnej dydaktyki w trakcie pandemii COVID-19. Studium przypadku Małgorzata Lasota, Grzegorz Kasparek, Patryk Obajtek, Anna Jagusiak, Martyna Pacanowska Wzbudzanie zainteresowania studentów tematyką zajęć z wykorzystaniem technik aktywizujących podczas zajęć on-line Anna Wierciak Użycie cyfrowych opowieści w nauczaniu na poziomie akademickim na przykładzie lektoratu języka angielskiego Aeddan Shaw, Elżbieta Zienkiewicz Introducing the flipsaw classroom Artur Gunia Blog jako narzędzie aktywizacji i motywowania studentów - przykład wykorzystania w dydaktyce zdalnej Brygida Kuźniak Akademicka netykieta. Garść uwag opartych na regułach protokołu dyplomatycznego Aleksandra Lis, Iwona Maciejowska Zdalne nauczanie w czasie pandemii COVID-19 w perspektywie doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Implikacje na przyszłość WSPARCIE KADRY AKADEMICKIEJ OBECNEJ I PRZYSZŁEJ Iwona Maciejowska, Katarzyna Zięba, Bartosz Trzewik, Nataça Brouwer, Stefania Grecea, Bob Pirok, Jocelyne Vreede, Matti Niemela, Johanna Karkkainen Rozwój zawodowy nauczycieli akademickich na wydziałach ścisłych, przyrodniczych, technicznych i inżynieryjnych. Potrzeby i oczekiwania Anna K. Stanisławska-Mischke, Aneta Powroźnik Krótkie szkolenia czy "duże" programy szkoleniowe dla nauczycieli akademickich? Doświadczenia projektu UEK Hub. Uniwersytecki hub dydaktyczny Joanna Markowska, Jacek Markowski, Monika Brząkała, Marta Dzimińska, Artur Majchrzak, Sylwia Biały, Dominika Hołodziuk Model szkoleń w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowo-pedagogicznych nauczycieli akademickich na Uniwersytecie Przyrodnicznym we Wrocławiu w czasie pandemii Anna Wach, Joanna Furmańczyk Wsparcie rozwoju kompetencji do nauczania on-line w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu Anna Sajdak-Burska Zagrajmy w pokera... czyli Student Centered Learning w praktyce kształcenia kadry akademickiej Iwona Maciejowska Ewaluacja efektów uczenia się jako jeden z tematów rozwoju kompetencji dydaktycznych doktorantów
Sygnatura czytelni BWF: X B 106
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155202 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155215 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 155-167.
Rekomendacje w obszarze diagnozy i terapii metodą integracji sensorycznej Podstawy teoretyczne diety sensorycznej i programów aktywności sensorycznych Klasyfikacja zaburzeń przetwarzania sensorycznego według LucyJ. Miller Zaburzenia samoregulacji według Klasyfikacji diagnostycznej zaburzeń psychicznych i rozwojowych w okresie niemowlęctwa i wczesnego dziecińtwa DC: 0-3 R Reaktywność, aktywność i progipobudzenia neuronalnego . . Przestymulowanie Model czterech kwadrantów Winnie Dunn Dynamiczny model procesów sensorycznych i pasmo optymalnego zaangażowania w ocenie pacjentów z zaburzeniami modulacji Model STEP-SI jako próba rozumowania klinicznego w zaburzeniach modulacji Zabawa jako prymarna terapia Model STEP-SI - całościowe rozumowaniekliniczne Dieta sensoryczna (DS) Cele diety sensorycznej Składowe diety sensorycznej Programy aktywności sensorycznych (PAS) Krótka charakterystyka wybranych zaburzeń integracji sensorycznej Diagnoza w kierunku ustalenia diety sensorycznej - poznanie profilu sensorycznego pacjenta 55 Praktyczne sugestie odnośnie do stosowania diety sensorycznej i programów aktywności sensorycznych Hiperreaktywność i hiporeaktywność Cechy pacjentów hiperreaktywnych i hiporeaktywnych Cele terapii pacjentów hiperreaktywnych i hiporeaktywnych . . Dieta sensoryczna a zachowania trudne Obraz i przyczyny zachowań trudnych Pojęcie zacienienia diagnostycznego Obserwacja i ocena zachowań trudnych Stosowane interwencje Perspektywa zachowań trudnych w integracji sensorycznej... Strukturalizacja czasu i przestrzeni, komunikacja alternatywna oraz programy czujności Proponowane wytyczne do pracy nad zachowaniami trudnymi z osobami z niepełnosprawnością intelektualną Programy aktywności sensorycznych w ramach diety sensorycznej a współpraca z rodzicami i specjalistami Efektywność stosowania diety sensorycznej i programów aktywności sensorycznych Wspierające środowisko sensoryczne a samoreguiacja Jak uczyć świadomości własnych stanów behawioralnych i kształtować zdolność do autoregulacji Programy czujności - strategie interwencyjne wspomagające procesy modulacji Nisza sensoryczna - strefa ciszy i komfortu Jakie warunki powinna spełniać nisza sensoryczna? Praktyczne rozwiązania podczas stosowania programów aktywnośdsensorycznych i diety sensorycznej w domu oraz w placówce Warunki domowe Warunki placówki Konstruowanie programów aktywności sensorycznych i diet sensorycznych dla grup uczniów (grupy przedszkolne i klasy szkolne) Program DS i PAS dla uczniów klasy IV szkoły podstawowej specjalnej, ze szczególnym uwzględnieniem dwóch uczniów z rozpoznaniem zespołu kruchego chromosomu X (FraX) Programy DS i PAS dla pacjentów z różnymi rozpoznaniami Sensoryczne przerwy 5 na 5 Aktywności posturalne z wykorzystaniem krzesła Sensoryczne sety Pomoc doraźna Aktywności proprioceptywne (ciężka praca mięśni) Aktywności wyciszające Interwencja terapeutyczna w przypadku pacjentów dorosłych . Programy domowe zgodne ze zidentyfikowanym profilem sensorycznym Zaburzenia posturalne Zaburzenia modulacji Sprzęt oraz drobne pomoce terapeutyczne ułatwiające realizację programów aktywności sensorycznych oraz diety sensorycznej Wybrany sprzęt ułatwiający realizację DS i PAS dla niemowląt Drobne pomoce terapeutyczne ułatwiające realizację DS i PAS dla dzieci, młodzieży i dorosłych Problemy codzienne i propozycje rozwiązań Jak realizować programy aktywności sensorycznych i dietę sensoryczną w codziennych czynnościach Przykład diagnozy oraz propozycja interwencji
Sygnatura czytelni BWF: IV B 1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8802 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności