158660
No cover
Book
In basket
(Lektury Menedżera)
PROMOCJA JAKO SYSTEM KOMUNIKACJI Marketingowy system komunikacji Etapy skutecznej komunikacji Elementy kompozycji promocyjnej. Metody komunikowania się PLANOWANIE KOMPOZYCJI PROMOCJI Etapy planowania promocji Miejsce i rola promocji w strategii marketin¬gowej przedsiębiorstwa Identyfikacja i poznanie odbiorcy promocji (rynku docelowego) Określenie celów promocji Projektowanie przekazu promocji Wybór kanałów przekazu komunikacji Dobór elementów kompozycji promocji Plan strategii promocji Ustalanie budżetu na promocję OPTYMALNA KOMPOZYCJA PROMOCJI Determinanty skutecznej kompozycji promocji Promocjaarodzaje potrzeb rodzaj odbiorcy struktura rynku rodzaj produktu Promocja a etapy w cyklu życia produktu Promocja a polityka cenowa Promocja a badania marketingowe Kompozycja promocji a kadra Agencja do spraw promocji SPRZEDAŻ OSOBISTA JAKO FORMA PROMOCJI Istota sprzedaży osobistej Zadania sprzedaży osobistej Planowanie strategii sprzedaży osobistej Rodzaje sprzedawców Metodyczne podejście do sprzedaży osobistej Analiza i ocena efektów działań Techniki sprzedaży osobistej Wynagradzanie i motywowanie sprzedawców Kierowanie działalnością sprzedawców sztuka sprzedawania REKLAMA JAKO FORMA PROMOCJI istota i planowanie reklamy Rodzaje reklamy i wybór jej nośników Tworzenie komunikatu reklamowego Muzyka w reklamie Skuteczność i efektywność reklamy Zwrócenie uwagi PROMOCJA UZUPEŁNIAJĄCA Merchandising Targi i wystawy Sprzedaż premiowana Sponsoring Niektóre metody marketingowe Bazy danych Kształtowanie wizerunku Utrzymywanie pozytywnej rady praktyczne Wywołanie i utrzymanie zainteresowania Wzbudzenie chęci posiadania reklamowa¬nego produktu Skłonienie do działania Praktyczne rady dotyczące skutecznej reklamy PUBLIC RELATIONS JAKO FORMA PROMOCJI Funkcje public relations a podmioty odnie¬sienia Budowanie strategii public relations Kształtowanie wizerunku - image firmy Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155606 N (1 egz.)
Notes:
General note
Podtytuł z okładki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności