158660
Książka
W koszyku
Marka korporacyjna spektrum definicyjne, ewolucja koncepcji oraz pojęcia współistniejące Metodyka badań literaturowych w zakresie marki korporacyjnej Konteksty analiz naukowych dotyczących marki korporacyjnej Przestrzeń badawczo-publikacyjna marki korporacyjnej Rozwój problematyki marki korporacyjnej w naukach o zarządzaniu i jakości Konceptualizacja pojęć marka korporacyjna i korporacyjny branding Spektrum definicyjne marki korporacyjnej Spektrum definicyjne korporacyjnego brandingu Konceptualizacja pojęcia tożsamość marki korporacyjnej Spektrum definicyjne tożsamości marki Tożsamość marki korporacyjnej i jej znaczenie Marka korporacyjna a marka produktu . Reputacja organizacyjna spektrum definicyjne, ewolucja ujęć modelowych, wymiary, determinanty i obszary oddziaływania Metodyka badań literaturowych w zakresie reputacji organizacyjnej Konteksty analiz naukowych dotyczących reputacji organizacyjnej Przestrzeń badawczo-publikacyjna reputacji organizacyjnej Rozwój problematyki reputacji organizacyjnej w naukach o zarządzaniu i jakości Konceptualizacja pojęcia reputacja organizacyjna Spektrum definicyjne pojęcia reputacja organizacyjna Wymiary reputacji organizacyjnej Reputacja organizacyjna a funkcjonowanie przedsiębiorstwa Znaczenie reputacji organizacyjnej Determinanty reputacji organizacyjnej Obszary oddziaływania reputacji organizacyjnej Modele reputacji organizacyjnej Modele zależności reputacji a tożsamości organizacyjnej Kapitał marki spektrum definicyjne, ewolucja koncepcji, determinanty i obszary oddziaływania Metodyka badań literaturowych w zakresie kapitału marki Konteksty analiz naukowych dotyczących kapitału marki Przestrzeń badawczo-publikacyjna kapitału marki Rozwój problematyki kapitału marki w naukach o zarządzaniu i jakości Konceptualizacje pojęcia kapitał marki Obszar definicyjny kapitału marki Główne koncepcje kapitału marki Znaczenie kapitału marki w kontekście jej tożsamości Kapitał marki a jej tożsamość Znaczenie i obszary oddziaływania kapitału marki Przegląd elementów składowych i determinant kapitału marki Lojalność wobec marki Postrzegana jakość Skojarzenia związane z marką Świadomość marki Kapitał marek korporacyjnych Przestrzeń publikacyjno-badawcza kapitału marek korporacyjnych Spektrum badawcze kapitału marek korporacyjnych Reputacja marki spektrum definicyjne, wymiary, determinanty i obszary oddziaływania Metodyka badań literaturowych w zakresie reputacji marki Konteksty analiz naukowych dotyczących reputacji marki Przestrzeń badawczo-publikacyjna reputacji marki Rozwój problematyki reputacji marki w naukach o zarządzaniu i jakości Konceptualizacja pojęcia reputacja marki Obszar definicyjny reputacji marki Wymiary reputacji marki Znaczenie reputacji marki Determinanty reputacji marki Obszary oddziaływania reputacji marki Reputacja marek korporacyjnych Przestrzeń publikacyjno-badawcza reputacji marek korporacyjnych Struktura przestrzeni badawczej reputacji marek korporacyjnych Reputacja i kapitał marek korporacyjnych identyfikacja zależności w badaniach menedżerów i konsumentów Identyfikacja luki badawczej Cele, hipotezy i narzędzie badawcze Cel główny i cele szczegółowe Hipotezy i struktura modelu badawczego Metodyka badań empirycznych Opis metody przetwarzania danych Wstępna ocena rzetelności i trafności skal pomiarowych Modelowanie równań strukturalnych wybór metody Modelowanie równań strukturalnych CB-SEM Modelowanie równań strukturalnych PLS-SEM Reputacja i kapitał marek korporacyjnych wyniki badań empirycznych Identyfikacja zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych w kontekście ich tożsamości i wizerunku, dziedzictwa i przywództwa oraz reputacji organizacyjnej perspektywa menedżerów Statystyki opisowe Model podstawowy (CB-SEM) testowanie modelu i weryfikacja hipotez badawczych Model rozszerzony (PLS-SEM) testowanie modelu i weryfikacja hipotez Identyfikacja zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych w kontekście ich tożsamości i wizerunku oraz reputacji organizacyjnej perspektywa konsumentów Statystyki opisowe Model podstawowy (CB-SEM) testowanie modelu i weryfikacja hipotez Model rozszerzony (PLS-SEM) testowanie modelu i weryfikacja hipotez badawczych
Sygnatura czytelni BMW: VI D 4 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155633 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 291-344.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności