156536
Książka
W koszyku
E-learning akademicki vs. E-learning korporacyjny E-learning na Politechnice Częstochowskiej Metodyka zdalna - komunikacja w e-edukacji Moodle - narzędzia komunikacyjne Komunikacja synchroniczna i asynchroniczna Dynamika stosunków społecznych w grupie Moodle - przedstawienie narzędzia BigBlueButton - przedstawienie narzędzia Moodle - konfiguracja i tworzenie kursu Pierwszy kurs e-learningowy Co powinien zawierać kurs e-learningowy? Podstawy metodyki i proponowanego modelu Wykład online Ustawienie wirtualnego pokoju w kursie Moodle Odrobina metodyki podczas prowadzenia webinaru Ankiety Whiteboard - Biała tablica Emotikony Udostępnianie prezentacji lub dokumentu Udostępnianie multimediów Zarządzanie uczestnikami webinaru Wprowadzenie do metodyki prowadzenia wykładu asynchronicznego Wprowadzenie do metodyki prowadzenia ćwiczeń i zajęć praktycznych Narzędzia Moodle - Zasoby Adres URL Etykieta Plik Strona Multimedia w Moodle . Multimedia w programie PowerPoint Narzędzia Moodle - Aktywności Forum Zadanie Zaliczenie, egzamin pisemny Test Safe Exam Browser - jeszcze jedna opcja "bezpiecznego" egzaminu Zaliczenie, egzamin ustny online Konsultacje, wideokonsultacje Ustalenie punktacji, skali Ocena końcowa - Dodajemy pozycję do arkusza ocen Kategorie ocen Jak uzupełnić oceny w arkuszu ocen? Arkusz ocen - co widać w Moodle domyślnie? Prowadzenie kursu - mój pierwszy kurs Udostępniamy kurs studentom Zapisy do kursu Grupy w kursie Jak utworzyć grupy w kursie? Samodzielne zapisywanie studenta do grupy Prowadzący przydziela studentów do grup Prowadzący przydziela studentów do grup - inny sposób Komunikacja ze studentami Jaki cel chcemy osiągnąć? Czy da się to zrobić prościej? Ile pracy będzie to kosztowało mnie? A moich studentów? Ustalenie zasad w kursie - dobre praktyki Zarządzanie komunikacją - przykład dobrych praktyk Jak się do siebie zwracamy? Ustalenie zasad pracy w kursie - przykład dobrych praktyk Kryteria zaliczenia kursu - przykład dobrych praktyk Procedury na wypadek sytuacji awaryjnych - przykład dobrych praktyk Indywidualizacja komunikacji - przykład dobrych praktyk Podstawy zarządzania czasem uczestnika kursu. Zakończenie kursu Jak bezboleśnie i bezpiecznie zakończyć kurs? Kopia bezpieczeństwa. Ukrywamy kurs Zakończenie kursu Co warto sobie zachować? Propozycja modelu e-learningu akademickiego
Sygnatura czytelni BWF: X B 2
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155976 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155977 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 113-114.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności