158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cyfryzacja w zarządzaniu / redakcja naukowa: Aleksandra Laskowska-Rutkowska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 240 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Przemysł 4.0, czyli na czym polega transformacja cyfrowa przedsiębiorstw (Katarzyna Śledziewska, Renata Włoch, Katarzyna Nosalska) 11 1.1. Specyfika Przemysłu 4.0 12 1.2. Zmiana technologiczna w Przemyśle 4.0 16 1.3. Zmiana procesowa w Przemyśle 4.0 20 1.4. Zmiana organizacyjna w Przemyśle 4.0 22 Cyfryzacja w zarządzaniu ludźmi. Wyzwania gospodarki 4.0 (Beata Jamka) 31 2.1. Zarządzanie ludźmi w gospodarce 4.0 32 2.2. Dataizm: władza algorytmów i zarządzanie przez pomiar 41 2.3. Współpraca ludzi z maszynami 44 2.4. Rynek pracy a kompetencje pracowników przyszłości 46 Cyfryzacja w usprawnianiu zarządzania łańcuchem dostaw (Sabina Kauf, Aleksandra Laskowska-Rutkowska) 55 3.1. Możliwości zastosowania Internetu rzeczy (IoT)w łańcuchu dostaw 56 3.2. Cyfrowy świat łańcucha dostaw (platformy cyfrowe) 60 3.3. Blockchain i jego możliwości zastosowania w łańcuchu dostaw 63 3.4. Sztuczna inteligencja (AI) i jej potencjał optymalizacji łańcucha dostaw 70 3.5. Robotyzacja łańcucha dostaw 78 3.6. Physcial Internet jako nowatorskie podejście do zarządzania łańcuchem dostaw 84 Zastosowanie zaawansowanych narzędzi przetwarzania danych w dobie cyfryzacji (Sylwia Gwoździewicz, Dariusz Prokopowicz, Jan Grzegorek) 93 4.1. Główne determinanty rozwoju analityki biznesowej opartej na technologiach informacyjnych ICT 95 4.2. Technologie informacyjne ICT, w tym Big Data jako kluczowe determinanty rozwoju The Financial Industry 4.0 102 4.3. Technologie Big Data i chmury obliczeniowej a kwestia bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych 107 4.4. Analityka biznesowa przeprowadzana w systemach analitycznych Big Data narzędziem ułatwiającym zarządzanie podmiotami gospodarczymi 113 4.5. Zastosowanie zinformatyzowanych platform analitycznych Business Intelligence w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 114 Zarządzanie zespołami w erze cyfryzacji - perspektywa menedżera z branży finansowej (Sonia Wędrychowicz-Horbatowska) 129 5.1. Zmarginalizowanie działań niedodających wartości 130 5.2. Właściwe wykorzystanie analityki i narzędzi cyfrowych 137 5.3. Motywowanie i zarządzanie ludźmi w warunkach cyfryzacji 139 Zastosowanie digital marketingu (Michał Pienias) 143 6.1. Wpływ Internetu na proces komunikacji 144 6.2. Digital marketing i jego narzędzia 149 6.3. Zastosowanie digital marketingu w branży fitness w UE i w Polsce 160 Cyfryzacja w procesie przedsiębiorczym jako składowa rozwoju firm sektora MŚP (Jarosław Ropęga, Paweł Wojno) 171 7.1. Proces przedsiębiorczy w firmach sektora MŚP 172 7.2. Cyfryzacja jako ciągłe poszukiwanie opartych na procesie przedsiębiorczym możliwości rozwoju biznesu 177 7.3. Wyzwania cyfryzacji w firmie handlowej - Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie 183 Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw. Ocena zakresu wdrożenia rozwiązań z obszarów Przemysłu 4.0 (Katarzyna Śledziewska, Renata Włoch, Satia Rożynek) 195 8.1. Metodologia badania 196 8.2. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze technologicznym 199 8.3. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze procesowym 202 8.4. Wdrażanie Przemysłu 4.0 - organizacja 204 8.5. Rekomendacje dla polityki przemysłowej 210 Cyfryzacja i zarządzanie w świecie postpandemii. Nowa wizja przyszłości? (Aleksandra Laskowska-Rutkowska) 215 9.1. Zarządzanie nie tylko cyfryzacją - czas, jakość i koszty 216 9.2. Cyfryzacja i automatyzacja - wróg czy przyjaciel? 218 9.3. Niepewna przyszłość i sztuczna inteligencja 221 9.4. Praca i edukacja w modelu cyfrowym 223 9.5. Infrastruktura telekomunikacyjna 225 9.6. Zarządzanie procesem cyfryzacji 226
Sygnatura czytelni BMW: XII G 50 @@
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156102 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy pracach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla ośrodków akademickich, menedżerów oraz kadry zarządzającej w administracji publicznej.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Urząd Komunikacji Elektronicznej (Polska)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności