156490
Książka
W koszyku
Marketingowa podróż od starożytności do algorytmów Piąty Paradygmat Reset misji marketingu Jasna i ciemna strona danych Sztuczna inteligencja – największa siła napędowa marketingu kwantowego Wielki Wybuch technologii Odblokowanie blockchainów Nauka w służbie marketingu Wszystkimi zmysłami Lojalność przemieniona Reklama (jaką znamy) jest martwa! Nie jesteśmy konsumentami, jesteśmy ludźmi Oferta marketingowa dla firm i maszyn W partnerstwie siła Cel jako imperatyw Etyka i karma marki Marketing w czasie kryzysu Kwantowy szef marketingu
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 103 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156380 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Quantum marketing mastering the new marketing mindset for tomorrow's consumers
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla specjalistów i studentów marketingu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności