158722
Książka
W koszyku
1.Transformacja cyfrowa instytucji szkolnictwa wyższego 1.1.Transformacja cyfrowa życia zawodowego i społecznego 1.2.Transformacja cyfrowa uczelni 1.3.Transformacja cyfrowa w procesach dydaktycznych 1.4.Transformacja cyfrowa procesów naukowych i badawczych 1.5.Transformacja cyfrowa procesów administracyjnych 2.Strategie i polityki publiczne w zarządzaniu uczelniami z perspektywy transformacji cyfrowej 2.1.Strategie uczelni z perspektywy transformacji cyfrowej 2.2.Polityki publiczne w cyfryzacji uczelni 2.3.Strumienie misji uczelni w transformacji cyfrowej 2.4.Plany strategiczne w uczelni 2.5.Zarządzanie innowacjami w strategiach cyfrowych uczelni 2.6.Rola partnerstw publiczno-prywatnych w cyfryzacji uczelni 2.7.Polityki bezpieczeństwa danych w cyfrowych ekosystemach akademickich 2.8.Ewaluacja i monitorowanie strategii cyfryzacji uczelni 2.9.Ramy regulacyjne dla cyfrowych innowacji w szkolnictwie wyższym 2.10.Strategie finansowania transformacji cyfrowej uczelni 2.11.Cyfrowa inkluzja i polityki przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu 3.Władza i struktury organizacyjne uczelni w transformacji cyfrowej 3.1.Władza i zarządzanie uczelnią 3.2.Struktury organizacyjne uczelni w erze cyfrowej 3.3.Modele zarządzania i ich ewolucja w kierunku uczelni cyfrowej 3.4.Restrukturyzacja, reorganizacja i reinżynieria w uczelniach 3.5.Partycypacja i decentralizacja w strukturach uczelni 3.6.Międzynarodowe zróżnicowanie struktur organizacyjnych uczelni 3.7.Adaptacja tradycyjnych struktur akademickich do wymogów cyfrowej transformacji 4.Kultura organizacyjna i komunikacja 4.1.Kulturowe uwarunkowania cyfryzacji uczelni 4.2.Rola kultury organizacyjnej w cyfrowej uczelni 4.3.Modele i typologie kultury organizacyjnej 4.4.Kształtowanie kultury organizacyjnej w cyfrowej uczelni 4.5.Komunikacja w cyfrowym ekosystemie uczelni 4.6.Zróżnicowanie kulturowe a adaptacja cyfrowa w uczelniach 4.7.Wpływ kontekstu kulturowego na cyfryzację uczelni 4.8.Cyfrowa tożsamość uczelni a komunikacja z otoczeniem społecznym 4.9.Adaptacja tradycyjnych form komunikacji do cyfrowych narzędzi 4.10.Wpływ cyfrowych technologii na partycypację pracowników i studentów 4.11.Etyka komunikacji w cyfrowym środowisku akademickim 5.Przywództwo cyfrowe w zarządzaniu uczelniami 5.1.Istota przywództwa cyfrowego 5.2.Teorie przywództwa w kontekście transformacji cyfrowej uczelni 5.3.Przywództwo akademickie w zarządzaniu kapitałem ludzkim 6.Metodyka badań cyfrowych wdrożeń w uczelniach 6.1.Problem badawczy i cele badań 6.2.Metodologia badawcza i zbieranie danych 6.2.1.Kwestie etyczne 6.2.2.Wybór przypadków do badania i ich charakterystyka 6.2.3.Analiza i interpretacja wyników 6.3.Dobre praktyki cyfryzacji polskich uczelni - studia przypadków 6.3.1.Przypadek 1: Transformacja nauki UJ 6.3.2.Przypadek 2: E-dokumentacja EOD PK 6.3.3.Przypadek 3: Wspieranie uczelnianej analityki i motywowanie pracowników nauki Uniwersytetu SWPS 6.3.4.Przypadek 4: Learning Management System i analityka dydaktyczna Akademii WSB 6.4.1.Ramowy model cyfryzacji uczelni 6.4.2.Model wdrażania systemów i narzędzi cyfrowych w uczelniach 6.4.3.Aktorzy i interesariusze modelu oraz ich zadania w procesie cyfrowych wdrożeń 6.4.4.Zadania w trakcie realizacji cyfrowych wdrożeń 6.5.Dotychczasowe ograniczenia i kierunki przyszłych badań
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156473 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 178-212.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także jako e-book.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności