Posadzińska Iwona
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Posadzińska Iwona
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Benchmarking (metoda)
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [109]-123.
KAPITAŁ RELACYJNY Pojęcie i istota kapitału relacyjnego Metody i narzędzia budowania kapitału relacyjnego Rola przywództwa w utrzymywaniu relacji wewnątrzorganizacyjnych ZAKRES WSPÓŁDZIAŁANIA I POMIAR KAPITAŁU RELACYJNEGO Budowanie relacji poprzez kooperację Składniki kapitału relacyjnego Pomiar kapitału relacyjnego BUDOWANIE RELACJI PRZEDSIĘBIORSTWA Charakterystyka form i zakresu współpracy (relacji) z innymi organizacjami Metody i narzędzia komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem Uwarunkowania kształtowania relacji między przedsiębiorstwem a otoczeniem Znaczenie relacji wewnątrzorganizacyjnych dla doskonalenia relacji z otoczeniem DOSKONALENIE RELACJI WEWNĄTRZORGANIZACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTWA Determinanty budowania relacji między przedsiębiorstwem a pracownikami Rola przywództwa w procesie kreowania i doskonalenia kapitału relacyjnego Uwarunkowania zaangażowania pracowników i budowania pozytywnych relacji z kierownictwem KAPITAŁ RELACYJNY W KONTEKŚCIE INNOWACYJNOŚCI, WARTOŚCI I KONKURENCYJNOŚCI Istota zarządzania wartością przedsiębiorstwa Kapitał relacyjny a wartość przedsiębiorstwa Kapitał relacyjny a poziom innowacyjności przedsiębiorstwa Kapitał relacyjny a konkurencyjność przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 121
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6257 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 224-231.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz kadry kierowniczej.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 708 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 98
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121637 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3416 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 263-285.
Dla kadry kierowniczej i pracowników przedsiębiorstw klastrowych, koordynatorów klastrów, specjalistów ds. benchmarkingu, kadry naukowej, studentów kierunków ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń.
Partnerstwo przedsiębiorstw jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych 17 1.1. Interpretacja teoretyczna pojęcia relacji międzyorganizacyjnych 17 1.2. Istota i cechy partnerstwa przedsiębiorstw 26 1.3. Miejsce partnerstwa przedsiębiorstw na tle wybranych typologii relacji międzyorganizacyjnych 41 1.4. Proces budowania partnerstwa przedsiębiorstw 55 Kształtowanie partnerskich relacji między przedsiębiorstwami w klastrze 67 2.1. Ewolucja koncepcji klastra 67 2.2. Wymiary, cechy i typy klastrów - próba syntezy 81 2.3. Prawne aspekty funkcjonowania klastrów w Polsce 98 2.4. Rodzaje i motywy nawiązywania partnerskich relacji przez przedsiębiorstwa w klastrze 108 Benchmarking jako instrument zarządzania 131 3.1. Geneza i istota benchmarkingu 131 3.2. Rodzaje benchmarkingu - próba uporządkowania 145 3.3. Informacyjne wspomaganie benchmarkingu na tle koncepcji zarządzania wiedzą 155 3.4. Korzyści, bariery i kierunki rozwoju benchmarkingu 168 Koncepcja partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw tworzących klaster 181 4.1. Istota partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze - wynik zastosowania podejścia formatywnego 181 4.2. Atrybuty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze 189 4.3. Kluczowe czynniki sukcesu w procesie międzyorganizacyjnego uczenia się w klastrze 193 4.4. Ryzyko w benchmarkingu wewnątrzklastrowym opartym na partnerstwie 209 Referencyjne metodyki partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw tworzących klaster 221 5.1. Rodzaje i przegląd wybranych metodyk benchmarkingu 221 5.2. Proces budowania partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrze 229 5.3. Kompetencje moderatora i specyfikacja funkcjonalno-techniczna platformy benchmarkingowej 248
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 91 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148229 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności