Ritter Marli
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Skoczylas Zbigniew
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Stiasny Grzegorz
(143)
Ritter Marli
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(137)
Majewski Jerzy S
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(114)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Chalastra Michał
(101)
Traczyk Wojciech
(101)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(95)
Berkieta Mateusz
(93)
Kotapski Roman
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Engels Friedrich (1820-1895)
(92)
Polkowski Sławomir
(92)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(85)
Górczyński Robert
(84)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(82)
Meryk Radosław
(81)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(80)
Rudnicki Bogdan
(79)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Mycielski Krzysztof
(76)
Walkiewicz Łukasz
(76)
Kulawik Marta
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Rajca Piotr (1970- )
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Piwko Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(69)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(65)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Gawrońska Joanna
(60)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Pilch Piotr
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Barowicz Marek
(58)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Cieślak Piotr
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Klupiński Kamil
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Walczak Tomasz
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Watrak Andrzej
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Jurlewicz Teresa
(51)
Trammer Hubert
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Sadowska Beata
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Strony WWW
(1)
User experience (UX)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: UX for the web.
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Rozdział 1. Podstawy UX 15 UX na początku XX wieku 16 UX od każdej strony 19 Myślenie projektowe i projektowanie zorientowane na człowieka (HCD) 20 UX i dziedziny projektowania 26 Cechy UX i UI 27 Rozdział 2. Wyróżnij się na tle konkurencji 31 Współczesne kreowanie marki 31 Studium przypadku - tożsamość a wizerunek marki - Jeep 32 Kreowanie marki - motywy graficzne 34 Kreowanie marki - osobowość 38 Kreowanie marki - relacja 39 W jaki sposób UX pozwala wyróżnić markę na tle konkurencji? 41 Przeprowadzenie analizy UX konkurencji 42 B2B kontra B2C 50 Studium przypadku - B2C i UX 53 Studium przypadku - B2B i UX 55 Rozdział 3. Tworzenie więzi emocjonalnej z użytkownikiem 61 Tworzenie cyfrowej tożsamości, z którą użytkownik może nawiązać relację 62 Posługiwanie się jasnym językiem 64 Utrzymywanie odpowiedniego tonu 64 Pokaż ludzką twarz 64 Nagrody wizualne 65 Mikrointerakcje w UI 65 Eksploracja UI i zachęty 65 Kierowanie poprzez przewidywanie zachowań użytkownika 66 Podawanie użytecznych informacji 67 Budowanie zaufania i wiarygodności 67 Rozdział 4. Zapewnianie użyteczności interfejsu użytkownika (UI) 71 Wprowadzenie do tematyki UI 71 Psychologia koloru 74 Koło barw 76 Barwy ciepłe i zimne 77 Symbolika barw 77 Kolor a dostępność 80 Najlepsze praktyki projektowe 81 Wytyczne Material Design firmy Google 82 iOS Human Interface Guidelines 84 Studium przypadku - projektowanie UI witryn internetowych 85 Język i semiotyka 89 Najlepsze praktyki tworzenia czytelnej ikonografii 89 Rozdział 5. Badania i analiza - solidny fundament 93 Kategoryzacja i definiowanie rodzajów badań 94 Badania ilościowe a jakościowe 98 Wybór etapu prac odpowiedniego do prowadzenia badań 100 Opis metod badań UX 101 Przygotowanie planu badań 105 Sformułowanie pytania badawczego 106 Przegląd aktualnego stanu wiedzy i literatury 107 Wybór metod i planowanie logistyczne 109 Prowadzenie badań 114 Analiza danych 114 Przedstawienie wyników 115 Analizy eksperckie 115 Analiza heurystyczna 116 Audyt treści 119 Techniki jakościowe 121 Wywiady 121 Obserwacja 122 Analiza materiału badawczego 123 Przykładowe badania etnograficzne - portal brokerski 124 Techniki ilościowe 125 Wykorzystanie statystyk 125 Wybór testów statystycznych 126 Rozdział 6. Przygotuj strategię UX - użytkownicy i treść 129 Tworzenie person kierujących strategią UX 129 Charakterystyka użytecznej persony 130 Tworzenie solidnej architektury informacji 131 Sortowanie kart 132 Tworzenie mapy witryny 138 Tworzenie wędrówek użytkownika 140 Kluczowe komponenty wędrówki użytkownika 141 Tworzenie przepływów zadań 144 Kluczowe komponenty poprawnego przepływu zadań 144 Rozdział 7. Wdrożenie strategii UX za pomocą szkieletów i prototypów 147 Tworzenie moodboardów i scenorysów 148 Moodboardy 148 Tworzenie moodboarda 150 Scenorysy 151 Tworzenie scenorysu 153 Studium przypadku - tworzenie scenorysu 154 Co, kiedy i jak prototypować? 155 Co i kiedy prototypować? 157 Jak prototypować? 158 Tworzenie szkieletów i prototypów interaktywnych 159 Narzędzia do prototypowania 159 Tworzenie szkieletu 162 Tworzenie prototypu interaktywnego 173 System kontroli wersji 177 Tworzenie biblioteki wzorców 178 Projektowanie z myślą o responsywności i dostępności 179 Rozdział 8. Tworzenie produktu - urządzenia, przeglądarki i technologie asystujące 181 Znaczenie projektowania opartego na responsywności, dostępności i uniwersalności 182 Projektowanie dla zróżnicowanych technologii 186 Projektowanie z myślą o danych wejściowych i wyjściowych 186 Responsywność 188 Projektowanie na potrzeby różnych przeglądarek i systemów operacyjnych 192 Projektowanie z myślą o dostępności i technologiach asystujących 193 Testowanie projektów z uwzględnieniem wielu technologii 195 Rozdział 9. Optymalizacja strategii UX za pomocą iteracyjnych testów użyteczności 199 Maksymalizacja wartości testów użyteczności 200 Planowanie, prowadzenie i analiza wyników testów użyteczności 202 Planowanie testów użyteczności 204 Prowadzenie testów użyteczności 221 Analizowanie i raportowanie wyników testów 224 Inne formy testów użyteczności 228 Skuteczna analityka - konstrukcja przydatnego testu A/B 230 Wykorzystanie danych analitycznych w testach A/B 233 Rozdział 10. Podstawy dostępności i płynące z niej korzyści 235 Definicja dostępności witryn internetowych 236 Zaspokajanie tymczasowych i trwałych szczególnych potrzeb 237 Niepełnosprawność wzrokowa 238 Niepełnosprawność słuchowa 239 Niepełnosprawność motoryczna (ruchowa) 239 Niepełnosprawność poznawcza (intelektualna) 239 Niepełnosprawność neurologiczna 240 Korzyści płynące z zapewnienia dostępności produktu 240 Prawne skutki niezapewnienia dostępności 241 Technologie asystujące i ich rola w projektowaniu z myślą o dostępności 242 Testowanie dostępności 244 Rozdział 11. Praktyczny przewodnik po dostępności 247 Od czego zacząć? 247 Praktyczne wytyczne analizy dostępności witryny 248 Przegląd WCAG 2.0 250 Percepcja 250 Funkcjonalność 253 Zrozumiałość 255 Rzetelność 256 Przegląd WAI-ARIA 257 Role 257 Właściwości i statusy 257 Wymagania z zakresu dostępności z perspektywy projektowej 258 Studium przypadku - analiza Booking.com pod kątem wymagań WCAG 2.0 260
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146680 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności